سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم عنوان کرد؛

دستگاه‌های اجرایی قم برنامه‌های خود را در راستای اهداف کلی اقتصاد مقاومتی تدوین کنند/از شاخص های مهم اقتصادمقاومتی افزایش تولید و صادرات هستند

سرمست گفت:باید دستگاه‌های اجرایی استان قم برنامه‌های خود را در راستای اهداف کلی اقتصاد مقاومتی تدوین کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست استاندار قم عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به محرک‌های اقتصاد مقاومتی در قم گفت: دستگاه‌های استان باید محرک‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه فعالیت خود را معرفی کنند، البته باید این محرک‌ها متفاوت از برنامه‌های روتین این دستگاه‌ها باشد.

استاندار قم اضافه کرد: هنوز در سطح کشور و استان تعریف واحدی از اقتصاد مقاومتی ایجاد نشده است، باید دستگاه‌های اجرایی استان قم برنامه‌های خود را در راستای اهداف کلی اقتصاد مقاومتی تدوین کنند.

وی ادامه داد: استفاده حداکثری از منابع بخش خصوصی باید یک رویکرد مهم در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان قم در حوزه اقتصاد مقاومتی باشد.

مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم در ادامه این جلسه بیان کرد: برای مساله اقتصاد مقاومتی اعتباری دیده نشده است، هنر مدیران این استان که اعتبارات دستگاه‌های خود را به سمت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی هدایت کنند و بتوانند که از ظرفیت منابع مالی بخش خصوصی در این زمینه کمک بگیرند.

وی یادآورشد: افزایش تولید و صادرات از شاخص‌های مهم اقتصاد مقاومتی هستند، اقتصاد مقاومتی زمان عملیاتی می‌شود که از خام فروشی جلوگیری و ارزش افزوده ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ح

دستگاه‌های اجرایی قم محرک‌های اقتصاد مقاومتی را معرفی کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.