سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلند شدن صدای الله اکبر از مساجد نوار غزه در پی عملیات موفقیت‌آمیز مبارز فلسطینی

در پی عملیات موفقیت‌آمیز آریئل در کرانه باختری، صدای الله اکبر از مساجد نوار غزه بلند و این اقدام مبارز فلسطینی با حمایت گروه‌های مختلف مواجه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، صدای الله اکبر از مساجد نوار غزه در پی عملیات موفقیت آمیز مبارز فلسطینی در کرانه باختری بلند شد.

درگیری نظامیان اشغالگر با عامل این عملیات همچنان ادامه دارد و ارتش این رژیم نیرو‌های ویژه خود را برای درگیری با این مبارز فلسطینی فراخواند.

داود شهاب، یکی از مسئولان جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: عملیات آریئل با هدف انتقال نبرد به میدان واقعی صورت گرفت و ثابت کرد که مشکل اساسی ما با اشغالگران است و نباید به عوامل اختلاف برانگیز توجه کرد.

ماهر الطاهر، مسئول اداره سیاسی جبهه مردمی فلسطین هم عملیات آرئیل را نشانه آن دانست که آتش کرانه باختری می‌تواند اشغالگران را بسوزاند. 

ساعاتی قبل یک جوان فلسطینی با چاقو به سرباز صهیونیست در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین آرئیل در کرانه باختری حمله و با به دست آوردن سلاح وی به دیگر صهیونیست‌ها شلیک کرد. در این عملیات شهادت طلبانه که جوان فلسطینی موفق به فرار شد، ۲ سرباز صهیونیست کشته و ۴ نفر به شدت زخمی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۱۴:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
آفرین بر این جوان مبارزه فلسطینی باد .