سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس هدفش ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی پلیس برای تامین امنیت شهروندان و مسافران نوروزی گفت: در این ایام ۳۸۷ گشت انتظامی در شهر‌ها و اماکن مختلف در قالب گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار «منوچهر امان اللهی» روز یکشنبه در نشست خبری که در سرسرای جلسات دفتر فرماندهی انتظامی استان  کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر این تعداد گشت انتظامی، ۳۸ ایستگاه پلیس نیز در نقاط پرتردد نظیر اماکن اقامتی و گردشگری برپا شده است.

وی ادامه داد: در جاده‌های استان نیز ۱۰۵ گشت پلیس راه متشکل از ۸۰ گشت آشکار و ۲۵ گشت نامحسوس حضور دارند و در ایام نوروز رفتار رانندگان را زیر نظر خواهند داشت.

سردار امان اللهی   بیان کرد: پلیس مانند سال‌های گذشته آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است و در این راستا تمامی همکاران ما تلاش می‌کنند تا مهمانان با خاطره‌ای خوش استان کرمانشاه را ترک کنند.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به در پیش بودن آئین چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) اشاره کرد و گفت: پلیس هرگز مخالف شادی مردم نبوده و نیست و در عین حال برای پایدار ماندن لذت و شادی آن‌ها تلاش می‌کند.
وی گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر عده‌ای از روی ناآگاهی و هیجان‌های کاذب و عده‌ای هم به قصد ایجاد مزاحمت دست به رفتار‌های خطرناکی می‌زنند که هم امنیت خود و هم دیگران را به خطر می‌اندازد.
سردار امان اللهی تاکید کرد: پلیس هدفش ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده‌ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی‌دهد که به بهانه شادی برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: خط قرمز پلیس، رفتار‌های هنجارشکنانه و ایجاد ناامنی و مزاحمت برای شهروندان است و در این خصوص با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت عمومی مبارزه می‌کند.
وی یادآور شد: در این راستا پلیس کار‌های پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده و پیام‌های آموزشی لازم را در قالب ارسال پیامک، نصب بنر و اطلاع رسانی از سایت‌های استانی در اختیار شهروندان قرار داده است.
سردار امان اللهی تاکید کرد: چه در ایام چهارشنبه پایان سال و چه در ایام تعطیلات نوروزی افراد دستگیر شده و خودرو‌های توقیفی تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/ز

 

 برپایی گشت انتظامی در نقاط پرتردد نظیر اماکن اقامتی و گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.