سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: جهت ارائه خدمات بهتر در نوروز همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان نیاز است.

مهدی جمال مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: استان سمنان باید از معبر به مقصد تبدیل شود و این مهم فقط با همکاری و پای کار بودن دستگاه های اجرایی استان محقق خواهد شد .

وی‌ با بیان اینکه فضای اطلاع رسانی در استان باید شیوه ای جدید به خود گیرد افزود: برای انجام مسافرت و حضور گردشگر باید عرضه و تقاضا صورت گیرد و در خصوص اطلاع رسانی به گردشگران نوروزی باید با مدیریت بیشتری انجام پذیرد.

جمال ادامه داد: ستاد خدمات سفر استان نباید منحصر به تعطیلات نوروزی باشد بلکه باید این ستاد در استان دائمی بوده و‌خدمات به مسافران در طول سال ارائه دهد .

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و‌ گردشگری استان سمنان با اشاره به اینکه از پراکندگی اطلاع رسانی باید در نوروز جلوگیری شود تصریح کرد: ۱۴ پایگاه اطلاع رسانی با مشارکت جمعیت هلال احمر در استان برای ارائه خدمات به گردشگران نوروزی فعالیت می کنند .

جمال گفت: ۲ گروه راهنمایی محله ای و فنی در ورودی شهرستان گرمسار و خروجی شهرستان میامی برای ارائه اطلاعات کامل و‌جامع به گردشگران عزیز نیز آماده است .

وی ضمن بیان اینکه ۱۹ بازارچه صنایع دستی با وجود ۲۶۷ غرفه در استان برای گردشگران برپا خواهد شد ادامه داد: این بازارچه ها در جنب پایگاه های اطلاع رسانی برپا خواهد شد تا مسافران علاوه بر اگاهی از مسیرهای گردشگری استان از صنایع دستی استان هم خریداری کنند .

دبیر ستاد خدمات سفر استان سمنان با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نسخه برشور برای معرفی استان به مسافران و‌گردشگران تدارک دیده شده است عنوان کرد: افزایش نرخ و تاسیسات گردشگری به هر نحوی ممنوع است و‌نظارت ها در این خصوص با جدیت بیشتری صورت خواهد گرفت .

انتهای پیام / گ

نشست خبری مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.