سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مرکزی؛

کارنامه صدا و سیمای استان مرکزی درخشان است

استاندار مر کزی گفت:کارنامه صدا و سیمای استان مرکزی درخشان است.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  گفت: کارنامه صدا و سیمای ما به ویژه دوستان عزیزمان در استان مرکزی کارنامه درخشانی هست.

آقازاده افزود: صدا و سیمای مرکز استان مرکزی افتخارات خیلی بزرگی را آفریدند با وجود اینکه متاسفانه از نظر فضا مورد نیاز و تجهیزات محدودیت دارند، اما باعث نشد که دوستان ما در صداوسیما بنشینندو با همین امکانات کم در فضایی که مطلوب نیست و تجهیزاتی قدیمی توانستند برای استان و برای کشور و رسانه ملی افتخار بیافرینند.

وی اضافه کرد: رسانه نقش فرهنگ سازی در بخش‌های مختلف دارد و رسانه ملی می‌تواند محور وحدت امنیت عمومی باشد رسانه و می‌تواند سبک زندگی و سبک روش‌های نوینی را که خانواده‌ها می‌توانند از آن به عنوان یک اهرم موفقیت استفاده کنند ایجاد و تقویت کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: رسانه ملی می‌تواند در بحث‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در راهنمایی و رانندگی، در نگهداری از محیط زیست و طبیعت خانواده موثر باشد و به حمدالله رسانه ملی ما نقش خود را در این موارد به خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: ما باید سعی کنیم که آنچه را که هست به عنوان رویداد به عنوان بهترین‌ها در بخش‌های مختلف و در زمینه‌های مختلف برای مردم با صداقت طرح کنیم و این صداقت ایجاد اعتماد عمومی می‌کند و امروز شبکه آفتاب در استان مرکزی دومین شبکه صدا و سیمای کشور است در سطح استان‌ها که توانسته این اعتماد را جلب کند.

آقازاده اظهار کرد: شبکه آفتاب بعد از استان فارس دومین شبکه‌ای است که دارای مخاطبین بیشتری است و این نشان دهنده آن اعتماد است و من فکر می‌کنم که این اعتماد سرمایه بسیار بزرگی برای صدا و سیما است که الحمدالله این را دارد.

وی تاکید کرد: همانطورکه در آمار‌ها مشاهده می‌کنیم هنوز صدا و سیما با توجه فضای مجازی با توجه به شبکه‌های بسیار متعددی که در داخل و خارج از کشور است هنوز نفوذ و هنوز اعتماد مردم نسبت به خودش را دارد و این از موفقیت‌هایی است که باید صدا و سیما با دقت بیشتری با برنامه‌ریزی بهتری این موفقیت‌ها را در سال ۹۸ هم ادامه دهد.

انتهای پیام / ج.

سخنان استاندار مرکزی درباراه رسانه ملی در شبکه آفتاب

برچسب ها: صدا و سیما ، رادیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.