سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم همکاری‌های بین‌المللی

تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم همکاری‌های بین‌المللی مراکز علمی و فناوری پیشرو استان در دانشگاه صنعتی اصفهان امضا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضای روسای دانشگاه‌های صنعتی، اصفهان، علوم پزشکی، هنر و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان رسید.

این کنسرسیوم نخستین بار به پیشنهاد دانشگاه صنعتی اصفهان برای همسو کردن فعالیت‌های علمی بین المللی مشترک میان این مراکز علمی و فناوری با هدف استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، پژوهشی و اجرایی و بهره مندی از تجربیات طرفین ایجاد شده است.

سیدمحمود مدرس هاشمی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان، تشکیل این کنسرسیوم را نقطه عطفی برای گسترش روابط و پیشرفت دانشگاه‌ها و تبدیل اصفهان به یک قطب علمی در کشور دانست و گفت: دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی در بین دانشگاه‌های درجه یک کشور قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم دانشگاهی تأثیرگذار بوده و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان از بی نظیرترین مراکز علمی کشور است.

هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان هم تشکیل این کنسیرسیوم را در توسعه روابط علمی بین المللی در این استان موثر دانست و گفت: تشکیل کنسرسیوم می‌تواند به ارتقاء رتبه علمی بین المللی دانشگاه‌های استان و کسب جایگاه واقعی این مراکز کمک کند.

همچنین طاهره چنگیز، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم، همکاری و هم‌افزایی میان پنج مرکز بزرگ آموزشی و پژوهشی این استان را در توسعه علمی و اجتماعی کشور تاثیرگذار دانست و گفت: علوم پزشکی تنها مجموعه آموزشی، پژوهشی و فناورانه دانشگاه نیست بلکه با ورودش به کنسرسیوم، مرز‌های دانشگاه به اندازه مرز‌های استان خواهد شد. 

 
انتهای پیام/م 
 

امضای تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم همکاری‌های بین‌المللی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.