سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا تیرماه ۹۸؛

آماده سازی ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از آماده سازی ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی تا تیرماه سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مجمع عمومی هیات فوتبال استان که امروز در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه خوزستان، استانی درگیر در موضوعات ورزش به ویژه رشته فوتبال است، گفت: در حال حاضر ۴ تیم لیگ برتری دارد که برگزاری این رقابت‌ها و میزبانی‌ها کاری بسیار سخت و مستلزم برنامه‌ریزی خوبی است که خدا را شکر در هیات فوتبال خوزستان صورت می‌گیرد.

وی به صحبتی با رییس هیات فوتبال خوزستان اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های خوبی برای اجرایی شدن در سال ۹۸ وجود دارد و خوزستان در حوزه زیرساختی که به حوزه فوتبال نیز مرتبط است تا پایان سال مالی ۹۷ و تا تیرماه سال ۹۸، صاحب ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی خواهد شد.

حیدری اذعان داشت: تمام تلاشمان این است که پس از وقفه بیش از ۲۰ سال ورزشگاه مجدیان دزفول با حضور وزیر ورزش افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه افزود: استادیوم جهان‌آرا خرمشهر نیز سال‌ها همچون زخم بر پیکره ورزش خوزستان است که ان‌شاءالله به سرانجام می‌رسد و اکنون پیمانکار کار خود را با سرعت خوبی شروع کرده است. همچنین جا دارد از استاندار خوزستان که تا به امروز انصافا پا به پای ورزش حضور داشته است و در تمامی مباحث اعتباری، ورزش را ویژه دیده است، قدردانی کنم. حضور او یک نعمت برای ورزش خوزستان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای ۲۴ پروژه نیمه‌تمام ورزش خوزستان از همین هفته فراخوان اعلام خواهد شد که از ظرفیت ماده ۲۷ هستند که در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان برای دولت صرفه‌جویی اقتصادی دارد که اتفاق بزرگی است که در کمتر جایی از کشور رخ داده و این نشان از همدلی بسیار خوبی است که در مجموعه‌های مختلف استان وجود دارد و امیدوارم پروژه‌های خوبی مانند خانه کشتی ایذه و اندیمشک و سایر پروژه‌های‌مان به بهره‌برداری برسد.

افشین حیدری گفت: نزدیک به ۵ سالن ورزشی در خوزستان آماده افتتاح هستند که امیدواریم تا تیرماه تعداد آن‌ها به ۱۰ – ۱۲ سالن برسد. ضمن این‌که استخر‌های زیادی در دست اقدام هستند که تا تیرماه ۴ – ۵ استخر آماده بهره‌برداری می‌شوند. استخر هندیجان، جانبازان و معلولان اهواز و کیان‌شهر اهواز از جمله این استخر‌ها هستند. در مجموع آهنگ پروژه‌های عمرانی خوزستان به خوبی نواخته شده است و این پشتوانه دوستان بزرگی، چون استاندار خوزستان، مجمع نمایندگان خوزستان و رییس سازمان برنامه و بودجه استان و از همه مهمتر وزیر ورزش بوده است. وزیر به صورت ویژه به استان خوزستان نگاه می‌کند و امیدوارم بتوانیم در خوزستان پروژه‌های خوبی را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/گ

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.