سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عنوان برتر کشوری برای هیأت ورزش‌های همگانی همدان

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان گفت: بر اساس اعلام فدراسیون، همدان هیأت برتر ورزش‌های همگانی استان‌های کشور در اجرای طرح تحول و تعالی سال جاری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سبزواری رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان بیان کرد: سند تحول، توسعه و تعالی ورزش‌های همگانی برای نخستین بار در کشور اجرایی شد.
وی خاطرنشان کرد: راهکار‌ها و برنامه‌های این سند امسال در قالب ۱۴ طرح اجرا و بر اساس سند تحول ورزش همگانی گزارش‌ها احصا شد.
سبزواری اضافه کرد: در سند جدید تحول، تعالی و آینده نگری فدراسیون ورزش‌های همگانی و آموزش صحیح  انجام ورزش به عنوان یک اصل و مبنا مورد توجه قرار گرفته است.
رئیس هیأت ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: سند تحول و تعالی ورزش‌های همگانی در قالب دو جلد کتاب با هفت هزار نفر ساعت کار توسط متخصصان تهیه شده تا چراغ راهی برای توسعه ورزش همگانی باشد و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب تدوین شده است.
وی بابیان اینکه بر اساس ارزیابی فدراسیون ورزش‌های همگانی همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عنوان برترین را در بین استان‌های کشور کسب کردند،گفت:  همدان هم اکنون پیشتاز در ورزش همگانی کشور است و ۲۳ درصد از جمعیت این استان فعالیت ورزشی دارند.
بر اساس آمار‌های موجود هم اکنون ۳۰ هزار ورزشکار به صورت بیمه شده ورزشی و نیز ۵۰۰ هزار ورزشکار به صورت پراکنده و آزاد در استان همدان فعالیت ورزش همگانی دارند.

انتهای پیام/د.ا

هیأت ورزش‌های همگانی همدان برتر کشوری شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.