سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

  همدان امن ترین استان کشور / پاکسازی استان از اراذل و اوباش

استاندار همدان با تاکید بر اینکه همدان از امن‌ترین استان‌های کشور است گفت: اجازه خودنمایی به اراذل و اوباش را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان، با انزجار از حادثه روز شنبه و کشته شدن طلبه‌ای در همدان از نیروی انتظامی، نیرو‌های اطلاعاتی، امنیتی و سپاه برای به هلاکت رساندن قاتل شرور قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه در این استان در همه قوا، وحدت و یکپارچگی وجود دارد، تاکید کرد: در برنامه‌ای فوری، به سرعت استان را از حضور اراذل و اوباش پاکسازی خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم امنیت استان را به خطر بیاندازند.

استاندار همدان با گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت روز معلم اظهار داشت: ارج نهادن به مقام شامخ معلم و ارج نهادن به علم و دانش از وظایف همه مردم و مسئولان است.

شاهرخی عنوان کرد: شهید مطهری استاد کم نظیر، نو اندیش، با تفکر و به روز بود و آثار ارزشمند وی مرجعی برای تعلیم و تربیت دانشگاه‌ها است.
وی تاکید کرد: امروز هدایت، پیشرفت و توسعه کشور در گرو تعلیم و تربیت فرزندانمان در آموزش و پرورش است.

استاندار همدان با بیان اینکه جامعه فرهنگی ما از دیرباز در همه زمینه‌ها حضور اثر بخش داشته است، ادامه داد: چهار هزار و ۶۰۰ شهید فرهنگی و ۳۶ هزار دانش آموز فرهنگی حاصل تعهد جامعه فرهنگی به انقلاب اسلامی است.

شاهرخی اضافه کرد: اگر ما توطئه‌های مختلف را پشت سر گذاشته ایم حاصل خون پاک شهداست که تضمین کننده انقلاب اسلامی هستند.
یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده، ولی فقیه در همدان، مسئولان و جمعی از فرهنگیان این استان همزمان با ۱۲ اردیبهشت روز معلم در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

انتهای پیام/د.ا

اجازه خودنمایی به اراذل و اوباش را نمی‌دهیم


منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.