مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سند تحول بنیادین هموار کننده مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است

سند تحول بنیادین هموار کننده مسیر گام دوم انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد پور داوودمدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در مراسم یادواره سرداران، فرماندهان و ۲۱۴ شهید فرهنگی استان همدان که با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسوولین استان برگزار شد، با تبریک هفته معلم و ابراز خرسندی از حضور وزیر آموزش و پرورش در همدان بیان کرد: سند تحول بنیادین هموار کننده مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی  ادامه داد : دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان عظیم‌ترین نهاد فرهنگی، آموزشی و تربیتی کشور رسالت بالندگی نسل آینده را به دوش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: معلمان فهیم و فکور با ظرفیت بالای فرهنگی، فکری و ارزشی خود به عنوان مولدان اندیشه و دانایی با ترویج و تعمیق ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر دینی مبنی بر سند تحول بنیادین تربیت ۶ ساحتی را دنبال می‌کند.

پور داوود با بیان این که مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سند تحول بنیادین می‌گذرد، تصریح کرد: خوشبختانه با وجود وزیر توانمند آموزش و پرورش این سند با تصویب همه زیر نظام‌ها به مرحله عملیاتی شدن رسیده است.

وی  گفت: بزرگداشت شهیدان فرهنگی تعلیم صبر و صلابت، تکریم شرافت و تعلیم شور و حماسه است.

پورداود با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که فرمودند: "معلمان پایه ریزان تمدن نوین و جهادگران در میدان کارزار با جهل و بی سوادی هستند که برای جامعه و نسل جوان آن هویت سازی فرهنگی می‌کنند"، خاطر نشان کرد: فرهنگیان هم به مصاف دیو جهل و هم به مصاف دیو استعمار شتافتند.

انتهای پیام/د.ا

سند تحول بنیادین هموار کننده مسیر گام دوم انقلاب اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.