سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرمشهر /

شهدا با خدایشان عهد و پیمان بستند و تا آخرین توان جنگیدند

حجت الاسلام موسوی گفت: شهدا با خدایشان عهد و پیمان بسته بودند که برای پیروزی در دفاع مقدس، قدم بردارند و در این راه حاضر بودند که جانشان را هم تقدیم کنند .

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خرمشهر در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور کاروان های راهیان نور برگزار شد، در گفتگوباخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: شهدا با اخلاص بودند و همه افراد، توفیق شهادت ندارند و آنهایی که در این مسیر، جانشان را تقدیم کردند و آسمانی شدند، نزد خدایشان روزی می خورند.

وی ادامه داد: در شب عملیات، رزمندگان همدیگر را در آغوش می گرفتند و مناجات می نمودند و از خداوند طلب استغفار می کردند، در حالی که دل دریایی داشتند و پاک بودند اما جان دادن در راه خدا و اسلام را برای خود افتخار می دانستند.

امام جمعه شهرستان خرمشهر گفت: آنهایی که  با پای پیاده به زیارت حرم امام حسین علیه السلام می روند، شور و عشق خود را به سالار شهیدان علیه السلام نشان می دهند، دوست دارند ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام باشند و راه سالار شهیدان علیه السلام چیزی نبود جز فعالیت در جهت نزدیک شدن به خدا.

حجت الاسلام موسوی افزود: شهدا با خدایشان عهد و پیمان بسته بودند که برای پیروزی در دفاع مقدس، قدم بردارند و در این راه حاضر بودند که جانشان را هم تقدیم کنند اما عهد خود را نشکنند و این مهمترین ویژگی شهداست. 

انتهای پیام/ د

عهد وپیمان شهدا برای پیروزی در دفاع مقدس

برچسب ها: جشنواره ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.