سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلمبیا و آرژانتین میزبان مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۰

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی میزبانی مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۰ را به ۲ کشور کلمبیا و آرژانتین اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (CONMEBOL) پیشنهاد ایالات متحده برای میزبانی مسابقات ۲۰۲۰ کوپا آمریکا را رد کرد و میزبانی این بازی‌ها را به آرژانتین و کلمبیا واگذار کرد.

مقامات CONMEBOL که روز چهارشنبه در میامی آمریکا با هم دیدار کردند اعلام کردند پیشنهاد میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین به عنوان راهی برای "عرضه فوتبال آمریکای جنوبی به طرفداران" پذیرفته شده است و جزئیات میزبانی توسط هر ۲ کشور مطرح خواهد شد.

دوره جدید (۲۰۱۹) مسابقات که معمولا با حضور ۱۰ کشور آمریکای جنوبی و حداقل ۲ تیم مهمان برگزار می‌شود، در ماه ژوئن در برزیل برگزار خواهد شد.

CONMEBOL می‌خواهد یک سال دیگر کوپا آمریکا را به شکل کنونی برگزار کند و پس از آن هر چهار سال یکبار آن را پیگیری کند تا این مسابقات همانند مسابقات قهرمانی اروپا شود.

این مسابقات در سال‌های اخیر بی برنامه برگزار شده است و مسابقات سال ۲۰۲۰ چهارمین دوره این بازی‌ها طی ۶ سال اخیر است، سال ۲۰۱۵ در مکزیک، سال ۲۰۱۶ به مناسبت صد سالگی مسابقات در ایالات متحده و سال ۲۰۱۹ در برزیل.

ایالات متحده پیشنهاد کرده بود که سال ۲۰۲۰ میزبان این مسابقات باشد و در آن بازی‌ها نه تنها تیم‌های آمریکای جنوبی، بلکه تیم‌هایی از آمریکای شمالی و حوزه دریای کارائیب نیز شرکت کنند. با این حال، CONMEBOL این پیشنهاد را رد کرد و تصمیم گرفت یکپارچگی تاریخی این مسابقات را، که قدیمی‌ترین مسابقات در عرصه فوتبال بین المللی است، حفظ کند.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی برای سال ۲۰۲۰ از مکزیک و ایالات متحده به عنوان تیم مهمان برای حضور در این بازی‌ها دعوت خواهد کرد.

این مسابقات در سال ۲۰۲۰ احتمالا ۱۶ شرکت کننده خواهد داشت که ۲ گروه چهار تیمی در هر یک از کشور‌های کلمبیا و آرژانتین بازی خواهند کرد. هر کشوری یک بازی نیمه نهایی را برگزار می‌کند و دیدار نهایی در آرژانتین برگزار می‌شود.

آرژانتین آخرین بار این مسابقات را در سال ۲۰۱۱ برگزار کرد، در حالی که کلمبیا سال ۲۰۰۱ میزبان کوپا آمریکا بود.


بیشتر بخوانید:

ترامپ برای خانواده اش محدودیت ورزشی گذاشت

کی‌روش: کلمبیا را قهرمان کوپا آمریکا می‌کنم/ هنوز وقت نکرده‌ام با بازیکنان به طور جدی صحبت کنم

اولین نظرسنجی کلمبیایی‌ها درباره عملکرد کی روش + لینک


انتهای پیام/

میزبانی مشترک کلمبیا و آرژانتین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.