با این وجود به دلیل مشکلات فنی موجود در مراحل آزمایش این خودرو، تولید و معرفی آن برای چند ماه به تعبیق افتاده است. مشکلات فنی این خودرو شامل سه مورد اصلی میشود. مورد اول به بخش طراحی و مهندسی موتور خودرو بازمیگردد که به گفته منابعی آگاه، مشکلات آنقدر زیاد است که مهندسان شورولت زمان کافی برای حل آن نداشتهاند.
مشکل دوم که مشکلی عجیب نیز محسوب میشود توان زیاد پیشرانه گزارش شده است. ظاهرا مشکل اصلی پیشرانه نیرومند این خودرو دشواری کنترل توان خروجی آن است به طوری که توان بیش از حد خروجی به ساختار موتور آسیب میزند. بیشترین آسیب وارد شده در بخشهای آلومینیومی موتور است که کشش مقاومت دربرابر فشار حاصله از تولید توان ۱۰۰۰ اسببخار را ندارد. از سوی دیگر گزارش شده که این توان خروجی بالا موجب شده که بخش شیشهای درپوش موتور در حین مراحل آزمایشی بشکند.
جزییات مشکل سوم، اما کاملا مشخص نیست. با این وجود منابعی در اینباره گفتهاند که اختلافاتی میان مهندسان و طراحان خودرو در برخی قسمتها وجود دارد. برخی دیگر نیز این مشکلات را به عدم توافق بر سر طراحی فضای داخلی خودرو نسبت دادهاند. با تمام این تفاسیر نسل جدید کوروت قرار است اواخر تابستان امسال معرفی شود. هرچند بنظر میرسد که در صورت حل نشدن این مشکلات، معرفی آن بیش از پیش به تعویق بیافتد.
بیشتر بخوانید: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ | خداحافظی تلخ با اسطوره ۱۲ سیلندرهای مرسدس +تصاویر
انتهای پیام/