سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم شهدای بابکان قهرمان لیگ برتر والیبال کهگیلویه وبویراحمد

رقابت‌های لیگ برتر والیبال استان کهگیلویه وبویراحمد با قهرمانی تیم شهدای بابکان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، دبیر هیئت والیبال کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت:در این دوره از مسابقات ۸ تیم از باشگاه های مختلف استان حضور داشتند و در دو گروه چهار تیمی با هم رقابت کردند.

عزیزی ادامه داد: در پایان دور مقدماتی این مسابقات چهار تیم شهدای بابکان ،باشگاه مجید، باشگاه احسان وتیم امید گنجگان با برتری بر حریفان راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند.

دبیر هیات والیبال کهگیلویه وبویراحمد افزود : در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم‌های شهدای بابکان و باشگاه مجید با برتری برابر تیم‌های باشگاه احسان و امید گنجگان راهی دیدار پایانی این دوره از مسابقات شدند.

عزیزی تصریح کرد: روز پایانی در رده بندی این دوره از مسابقات تیم باشگاه احسان ۳ بر صفر برابر حریف خود امید گنجگان به برتری رسید و عنوان سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

دبیر هیئت والیبال استان ضمن تقدیر و تشکر از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات افزود: در دیدار پایانی این مسابقات که با حضور رئیس هیات، مدیر کل ورزش و جوانان استان ، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمع کثیری از تماشاگران مشتاق در سالن بنیاد شهید برگزار شد تیم های شهدای بابکان و باشگاه مجید به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهدای بابکان با برتری ۳ بر یک برابر حریف خود باشگاه مجید به مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های استان دست یافت.

در مراسم اختتامیه این مسابقات به تیم های اول تا سوم و تیم اخلاق لوح و کاپ قهرمانی اهدا شد.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم نفت و گاز گچساران اهدا شد .

مسابقات والیبال باشگاههای استان زیر نظر هیئت والیبال استان و با همکاری هیات والیبال شهرستان بویراحمد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد

انتهای پیام/غ

پایان رقابت های والیبال استان

برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.