دبیر هیات والیبال کهگیلویه وبویراحمد از موفقیت تیم والیبال نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد در رقابتهای قهرمانی کشورخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج عزیزی دبیر هیات والیبال استان از کسب موفقیت و دو پیروزی تیم والیبال نوجوانان استان در رقابتهای قهرمانی دسته سوم کشور خبر داد.

تیم والیبال نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد در رقابتهای قهرمانی کشور به دو پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی این مسابقات دست یافت .

 دبیر هیات والیبال استان با بیان این که مسابقات والیبال نوجوانان دسته سوم کشور در کردستان در حال برگزاریست افزود: تیم نوجوانان استان با تیم های بوشهر ،ایلام ،کردستان ،زاهدان و زنجان همگروه است.

عزیزی ادامه داد:نوجوانان والیبالیست استان در سه بازی این مرحله به دو پیروزی مقابل تیم های بوشهر و ایلام و یک شکست مقابل کردستان میزبان مسابقات ،امیدوارم به صعود به مرحله بعدی این رقابتها هستند.

دبیر هیات والیبال استان افزود:تیم والیبال نوجوانان استان فردا دوشنبه در چهارمین دیدار به مصاف تیم زاهدان میرود و در اخرین بازی روز سه شنبه با تیم والیبال زنجان دیدار می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد:مسابقات والیبال نوجوانان دسته سوم کشور از 29 تیرماه لغایت 2 مرداد ماه به میزبانی استان کردستان در دو گروه 5 و 6 تیمی در حال برگزاریست و دو تیم برتر این مسابقات به رقابتهای دسته دوم نوجوانان کشور صعود می کنند.

وارث دارفرین و بیداد الله پناهی بعنوان مربی و صمد انصاری بعنوان سرپرست تیم اعزامی والیبال نوجوانان استان تیم را همراهی می کنند.

انتهای پیام/د

موفقیت تیم والیبال نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.