سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

تبدیل خراسان رضوی به الگوی کشوری با اجرای مثلث توسعه اقتصادی

استاندار خراسان رضوی گفت: امیدواریم با اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، خراسان رضوی به همت معین‌های اقتصاد مقاومتی به الگوی کشوری تبدیل شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در دیدار با معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: با هدف اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، تا به امروز با ۵۰ شرکت و نهاد به عنوان معین‌های اقتصاد مقاومتی تفاهم نامه مشترک امضا شده است و برنامه ریزی‌ها در این زمینه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بنا داریم با مشارکت همه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی، زمینه توانمندسازی مردم را فراهم کنیم چرا که اعتقاد داریم در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید کشور را با شرکت هایش اداره کرد .


استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شهرستان درگز قابلیت‌های خوبی دارد، اما با محرومیت‌هایی رو به رو است، گفت: دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی برای اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در درگز از ستاد اجرایی فرمان امام حمایت خواهند کرد.

سید مصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم در این دیدار، از مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به عنوان مدلی موفق در حوزه توانمندسازی مردم یاد کرد و گفت: با تمام توان در مسیر توسعه کسب و کار‌های روستایی، ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان درگز برای پیشرفت و آبادانی منطقه تلاش خواهیم کرد.

سید مصطفی سیدهاشمی، معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در جریان دیدار با علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی به نمایندگی از محمد مخبر رئیس این ستاد، مسئولیت توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان درگز را برعهده گرفت.
 
انتها پیام//آ.ح




ستاد اجرایی فرمان امام (ره) معین اقتصاد مقاومتی شهرستان درگز می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.