سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنایع دستی آذربایجان شرقی در ۳۰ نقطه عرضه می‌شود

معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: صنایع دستی این استان در قالب نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های مختلف در ۳۰ نقطه استان طی تعطیلات نوروزی برپا شده و به مسافران نوروزی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،به آفرین معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران، یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان را ایجاد نمایشگاه‌های صنایع دستی جهت عرضه و آشنایی بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی با صنایع دستی هنری و سنتی آذربایجان برشمرد.

وی اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین محل‌های عرضه صنایع دستی در نوروز ۹۸ نمایشگاه لاله پارک تبریز است که کار خود را از ۲۰ اسفند جاری آغاز کرده و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داد.

به آفرین با اشاره به اینکه نمایشگاه صنایع دستی لاله پارک در مدت یک ماه فعالیت خود به معرفی هرچه بیشتر هنر‌های دستی و سنتی این منطقه خواهد پرداخت، ادامه داد: تعداد ۲۲ هنرمند استان آثار خود را در این نمایشگاه و در ۱۸ رشته هنری ارایه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه نوروز فرصتی مناسب جهت معرفی هنر دست هنرمندان فاخر استان به گردشگران و میهمانان نوروزی است، گفت: نوروز ۹۸، فرصتی مناسب جهت اعتلای صنایع دستی استان در سطح ملی و بین المللی نیز است که زمینه مناسبی را در راستای رونق بازار صنایع دستی استان ایجاد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ش

عرضه محصولات صنایع دستی در ۳۰ نقطه  استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.