سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم تجلیل از مدیران مدارس متوسطه دوره دوم

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از مدیران مدارس متوسطه دوره دوم در دبیرستان معراج شهر تشان خبر داد.

یحیی قدری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملکرد متوسطه دوره دوم در سطح استان بسیار درخشان بوده و بی شک هر موفقیت بدست آمده حاصل زحمات مدیران و رهبران آموزشی در مدارس است.

وی در ادامه افزود: مدیران با تلاش‌های شبانه روزی و برنامه‌های منسجم توانسته اند جایگاه کنکور، حضور دبیران و دانش اموزان در مسابقات، همایش‌ها و جشنواره‌ها را ارتقا دهند.

قدری بیان کرد: در راستای تقدیر از زحمات مدیران مدارس متوسطه دوم، مراسم تجلیلی با حضور کارشناسان ادارای و مدیران مدارس شهرستان در این مقطع برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان افزود: امیدواریم در سال ۹۸ هم بتوانیم با برنامه ریزی، خلاقیت محوری و پشتکار موفق‌تر عمل کرده و شاهد ارتقا و بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس متوسطه باشیم.

گفتنی است: مراسم تجلیل از مدیران مدارس متوسطه دوره دوم با شرکت ۴۵ مدیر مدارس شهرستان بهبهان، به میزبانی شایسته دبیرستان‌های معراج و ۱۳ آبان شهرتشان برگزار شد.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.