وی با بیان اینکه این کمپین از اواخر اردیبهشت ۹۸ آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: این طرح در چند مرحله اجرا و به منظور اجرای بهتر از تمام ظرفیت شهرداری و ۳۵۲ سرای محله استفاده خواهیم کرد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه این کمپین با همکاری ۱۷ ارگان و نهاد علمی اجرا میشود، اعلام کرد: از جمله این نهادها و سازمانها میتوان به شورای اسلامی شهر تهران، انجمن روانپزشکی ایران، انجمن روانکاوی ایران، انجمن علمی روانشناسی، دانشگاه علامه، دانشگاه تهران، دانشگاه بهزیستی، وزارت بهداشت و قوه قضایه اشاره کرد.
نصیری در ادامه به ویژگیهای چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگیهای این نمایشگاه حضور برندهای شناسنامه دار در کنار زنان سرپرست خانوار است، گفت: از نکات جالب دیگر این نمایشگاه حضور غرفه دارانی از برخی از استانهای کشورمان است که فضای خاصی را در نمایشگاه ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی مردم با اسقبال خوبی مواجه شده است، اظهار کرد: این نشان دهنده برنامه ریزی صحیح از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه است.
وی درباره خدمات رفاهی نمایشگاه گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط اداره کل بانوان فضاهای مناسبی به کودکان همچون «اتاق بازی کودک» و «اتاق مادر و کودک» اختصاص داده شده و افراد دارای معلولیت میتوانند به راحتی در نمایشگاه تردد کنند.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه ۹۰ درصد مخاطبان برنامههای شهرداری تهران زنان هستند، اظهار کرد: اداره کل بانوان توجه جدی به زیر ساختهای زنانه دارد و قطعا هر چقدر تعامل دو سویه بین دو اداره قویتر شود میتواند خدمات بهتری به زنان شهر تهران ارائه شود.
انتهای پیام/