ابتکار گفت:‌تفاهمنامه سه جانبه بین معاونت امور زنان و خانواده، شورای اجتماعی کشور و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت زنان سرپرست خانوار و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امضا شده است.

امضا تفاهم نامه سه جانبه با هدف بهبود وضعیت اقتصادی زنان سرپرست خانواربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت زنان و خانواده بر اساس تکلیف برنامه ششم توسعه ستادی را بر مبنای تقسیم کار ملی و تعیین وظیفه دستگاه‌های اجرایی با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه تقسیم کار ملی در کمیسیون اجتماعی دولت صورت گرفته است که پس از طی مراحل نهایی برای تصویب به هیات دولت می‌آید، افزود: اقدامات توانمندسازی زنان سرپرست خانوار آغاز شده است و با همکاری شورای اجتماعی کشور در هشت استان برای توان افزایی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیررسمی برای مهارت آموزی و تامین تسهیلات اجرایی شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: این طرح با کمک سازمان‌های مردم نهاد در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیررسمی با هدف ایجاد کسب و کار پایدار برای زنان در ۱۰ استان کشور آغاز شد، ادامه داد: در این زمینه تفاهمنامه سه جانبه بین معاونت امور زنان و خانواده، شورای اجتماعی کشور و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت زنان سرپرست خانوار و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی امضا شده است.

ابتکار گفت: بانوان سرپرست خانوار به برخورداری از شغل شرافتمندانه و پایدار نیازمندند و امیدواریم با اقدام‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحقق این امر را میسر کنیم.

انتهای پیام/

امضاء تفاهم نامه همکاری با هدف توانمدسازی زنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار