سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان نطنز آماده پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی است

سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز گفت : بناها و اماکن تاریخی ، روستاهای گردشگری، بقاع متبرکه و هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی آماده پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین یزدانمهر سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز امروز در مراسم ستاد خدمات سفر این شهرستان اظهار کرد: از دو ماه قبل اقداماتی در راستای برنامه ریزی مناسب برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی آغاز و تاکنون دو جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر برگزار شده است.

 
وی افزود: روستای تاریخی ابیانه، مجموعه تاریخی مسجد جمعه و آرامگاه شیخ نورالدین عبدالصمد نطنزی، کارگاه‌های صنایع دستی، مجموعه تاریخی افوشته، امامزاده آقاعلی عباس (ع) بادرود، امامزاده شاه سلطان حسین (ع)، قلعه تاریخی طرقرود، حمام نوغه و خانه محقق الدوله بادرود، بافت تاریخی خالدآباد از جمله مراکزی است که برای بازدید در ایام نوروز آماده است.
 
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نطنز تصریح کرد: موزه باستان شناسی نطنز، موزه مردم شناسی کلوک (جواهری)، موزه رفیعیه روستای طار، موزه مردم شناسی نوغه بادرود، موزه مردم شناسی ابیانه نیز در ایام نوروز برای بازدید و پذیرایی از گردشگران آماده است.
 
وی با بیان اینکه هتل‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و مجتمع‌ها و مناطق نمونه گردشگری ظرفیت پذیرش یک هزار نفر را دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این مدارس شهرستان در دو بخش مرکزی و امامزاده با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر اقامت و مهمانسرا‌های ادارات و زائرسرا‌های امامزادگان با۲۵۰۰ نفر ظرفیت در خدمت گردشگران است.
 
یزدانمهر عنوان کرد: ۵۰ هزار جزوه برای راهنمایی گردشگران در سطح شهرستان چاپ شده است که در ورودی شهر‌ها و روستا‌ها توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/م 


نطنز به استقبال مسافران نوروزی می‌رود

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.