سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش رضایت مندی مردم از تامین امنیت در شهرستان شاهین شهر و میمه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از افزایش ۸۷ درصدی رضایت مندی مردم از تامین امنیت عمومی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام این خبر گفت: در یازده ماهه امسال مردم شهرستان شاهین شهر و میمه در تأمین امنیت عمومی رضایت‌مندی ۸۷ درصدی از نیروی انتظامی داشتند، این موفقیت در حالی بیشتر از مدت مشابه پارسال است که نیرو‌های پلیس با تلاش مضاعف علاوه بر بهره‌مندی از تجهیزات موردنیاز جدید و روزآمد، طرح‌های متعددی را در تمامی بخش‌ها اجرا کردند.

 
وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۷ هزار تماس مردمی با سامانه‌های تلفنی پلیس صورت گرفته است، افزود: بیش از ۵۵ هزار از تماس‌ها منجر به عملیات انتظامی شده و دستگیری سارقان نسبت به سال گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش و سرقت محموله در محور‌های مواصلاتی استان نیز ۱۰۰ درصد کاهش داشته و کشف مواد مخدر ۵۷ درصد، کشف سرقت ۲۸ درصد و دستگیری فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر ۲۴ درصد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از افزایش ۲۳۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری ۴۹ درصدی معتادان خبر داد که این طرح در ایام نوروز ۹۸ نیز باقدرت ادامه خواهد یافت و دستگیری معتادان سارق نیز ادامه خواهد یافت.
 
سرهنگ بساطی با بیان این‌که بیش از ۸۵ درصد مردم این شهرستان از فضای مجازی استفاده می‌کنند، گفت:: ۸۳ درصد پرونده تشکیل‌شده در حوزه فتا به کلاهبرداری‌های مالی و خرید‌های اینترنتی اختصاص داشته است و از مردم می‌خواهیم که از در اختیار قرار دادن رمز کارت و رمز دوم به افراد خودداری کنند.
 
وی ادامه داد: تصادفات درون‌شهری ۵۰ درصد و برون‌شهری ۲ درصد نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته و بیشترین تصادفات در ساعات ۱۱ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۰ بوده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به شهروندان توصیه کرد: پیش از سفر و دید و بازدید‌های فامیلی، وجوه نقدی و زیورآلات خود را در تعطیلات نوروز بجای منازل در صندوق‌های امانات بانک‌ها نگهداری کنند، شماره سریال لوازم منزل را بنویسند و راه‌های نفوذ به منازل را ببندند.
 
انتهای پیام/م 


۸۳ درصد پرونده تشکیل‌شده در پلیس فتا مربوط به کلاهبرداری و خرید‌های اینترنتی است

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.