سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه ؛

بانک‌ها باید وام ازدواج را خارج از نوبت پرداخت کنند

استاندار کرمانشاه گفت : بانک‌ها باید وام ازدواج را خارج از نوبت پرداخت کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه چهارشنبه ۲۲ اسفندماه ۹۷ در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان گفت : بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب عرضه شد؛ یک راهبرد اساسی برای توسعه کشور است که در آن به تبیین راهبرد‌های محوری ایران امروز و ایران فردا پرداخته شده است. امیدوارم بتوانیم با یک کار و تلاش جهادی این راهبرد‌های اساسی را عملیاتی کنیم.

وی گفت : دو موضوع امید به آینده و جوانان، بخش اصلی و مهم این بیانیه را تشکیل می‌دهند که نشان از اهمیت این دو حوزه در آینده انقلاب دارد.

بازوند افزود : بر اساس آمار، استان کرمانشاه ۵۱۰ هزار جوان دارد که این جمعیت فعال و پویا فرصت بسیار خوبی برای توسعه کرمانشاه محسوب می‌شوند.

وی افزود : تاکنون حدود ۴۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به ۱۳ هزار زوج کرمانشاهی از طریق سیستم بانکی پرداخت شده است.

بازوند گفت : باید به گونه‌ای فرهنگ سازی شود که زوج‌های جوان بخشی از این هزینه‌ها را صرف خرید کالا‌های ایرانی کنند تا شاهد رونق تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای همین جوانان باشیم.

وی گفت : خوشبختانه با مشاوره ها، مهارت آموزی ها، توانمندسازی‌هایی و مداخلات مثبتی که طی دو سال اخیر در حوزه خانواده‌ها و جوانان صورت گرفته است نرخ طلاق در استان یک روند کاهشی را به خود گرفته است. همچنین نرخ ازدواج در استان در مقایسه با سال گذشته یک درصد افزایش داشته که بسیار دلگرم کننده است.

بازوند افزود : تحت هیچ شرایطی بانک‌ها نباید متقاضیان وام ازدواج را در نوبت قرار دهند و با بانک‌های مختلف برخورد جدی می‌کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب عرضه شد؛ یک راهبرد اساسی برای توسعه کشور است

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یاسمن مرادیان
۲۰:۰۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
وام ازدواج تا چ تاریخی باید پرداخت شود