سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الکترونیکی شدن خدمات رسانی شهرداری به شهروندان

شهردار سنندج از اجرای طرح شهرداری الکترونیک در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  ، حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج  امروز در نشست خبری گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک شهرداری الکترونیک در این شهر ایجاد و ۷۰ درصد فرآیند‌ها و خدمات رسانی به شهروندان، الکترونیکی می‌شود.

وی افزود : اقدامات اولیه برای اجرای این کار با حجم سرمایه گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

صیدی بیان کرد : با اجرای این کار و الکترونیکی شدن خدمات رسانی به شهروندان، علاوه بر اینکه شفافیت و سلامت بر عملکرد‌ها لحاظ می‌شود، امکان مراجعه حضوری شهروندان به بخش‌های مختلف شهرداری نیز کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بخشی از کار‌ها از جمله پرداخت قبوض، آگهی‌های مزایده و مناقصه در شهرداری سنندج به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

شهردار سنندج ابراز امیدواری کرد در فراخوانی که برای اجرای طرح شهر الکترونیک داده شده شرکتی برنده شود که بتواند در سریعترین زمان ممکن کار را پیش ببرد.

وی با عنوان این مطلب که نیروی مازاد یکی از مشکلات جدی شهرداری سنندج است، گفت: براساس تعهدی که کرده بودم تاکنون یک نفر استخدام نکرده‌ام گرچه هزینه‌های زیادی برای بنده داشته اما به این تعهد پایبند بوده‌ام.

شهردار سنندج گفت: اکنون مدیرانی پاکدست و سالم در راس شهرداری هستند که قاطعانه با فساد برخورد می‌کنند و این از سرمایه‌های بزرگ شهرداری است.

انتهای پیام/ع

الکترونیکی شدن خدمات شهرداری به شهروندان سنندجی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.