سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۲/۲۲

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2166...0914: قابل توجه مسئولان مربوطه! واقعا این چه حکایتیست و چه تاوانیست که همیشه باید مردم متمحل شوند! اینکه تولیدکنندگان و فروشندگان هر قیمتی که دلشان بخواد بفروشند هیچ کس هم نتواند بگویند که بالای چشمتان ابروست، و بدتر اینکه هم تولیدکنندگان هم فروشندگان و هم خریداران مسئولان خصوصا مسئولان بالا دستی را مقصرمی دانند! از خودرو بگیر تا پایین ترینش که نخود و لوبیا و... است.

 

2212...0911: ببخشید من مستمری بگیر بیمه بیکاری هستم. بسته حمایتی دریافت نکردم. وقتی به آن شماره ای که اعلام کرده بودند پیامک فرستادم، حتی چند بار هم پیامک فرستادم، هیچ جواب پیامکی دریافت نکردم که ببینم بالاخره بسته خواهم گرفت یا نه؛ در صورتی که گفته بودند جواب پیامک خواهد آمد. نصیری از تهران

 

4174...0901: درآمد بیمارستان شهید رحیمی کجا میره نه کارانه درست و حسابی میدن نه اضافه کار این پول ها کجاست.

 

8819...0918: به خدا شهر ما در استان ایلام، اصلا نشانی از عید نداره و آنچنان خلوت است مانند بیابان می ماند. فقر و تنگدستی و تکدیگری بیداد میکنه و هیچ رونقی نداره بازار حتی گرسنگی بیداد می کند دولت اورژانسی به مردم این شهر عیدی ویژه ای بدهد تا شاید از این مرگ شدید نجات پیدا کنند. با تشکر

 

9168...0918: اینجانب داریوش قاهانی از اراک شازند روستای سورانه دو سال در جبهه جنگ بودم دارای کارت ایثار هستم پنجاه و چهار سال سن دارم به خدا هیچ درآمدی ندارم چهار ماه به عنوان بسیجی داوطلب در جبهه بودم پادگان حمید شیمیایی شدم امام خمینی گفت ماهر چه داریم از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است تو را به خدا صدای من را به گوش دولت برسانید از صداوسیما متشکرم.

 

0266...0903: من با ماهی یک میلیون تومان مستمری تامین اجتماعی با مادر فلج و برادرمریض و مستاجری چطور سر کنم تو را خدا یارانه ما را بگید زیاد کنند و سودسهام عدالتمان را بدهند.

 

9130...0913:به خدا مسئولین مجلس حقوق بازنشستگان همسان سازی یا یکسان سازی کنند حقوق بازنشستگان مثل کارمندا پنج میلیون میگیرند بشود تو گرانی بیشتر به بازنشستگان برسند که قشر ضعیف هستند تشکر

 

6451...0912: متأسفانه مدارس به بهانه شارژ ماهیانه کلاسی و پیشرفت آموزشی مبلغی از اولیاء دریافت می کنند ولی نه تنها در عمل پیشرفت آموزشی مشاهده نمی،شود بلکه جشن تولد فرزند یکی از نمایندگان کلاس سرکلاس درس مشاهده می شود. اگر با هزینه شخصی ولی دانش آموز هزینه شده که کلاس درس جای برپایی جشن تولد و مسائل خانوادگی نیست خب داخل منزل خود هر کاری دوست دارد انجام دهد. اگر هم با هزینه ناچیز اولیاء جشن تولد گرفته اند چرا فقط برای یک نفر اتفاق می افتد. آدرس مدرسه : تهران، منطقه 8، خیابان گلستان، خیابان غیاثی پور، تقاطع قنبریان، دبستان پسرانه قائم. فیلم و عکس موجود است

 

3600...0911: ما پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دادگستری سال پیش هستیم. علی رغم گذشت زمان زیاد و طی کلیه مراحل استخدامی هنوز جذب نشده ایم. لطفا در این مورد از مسئولین سوال بفرمایید. با تشکر فراوان.

 

2188...0917: ما به هر فروشگاهی در شيراز رفتيم توزیع گوشت دولتی نبود. کجا گوشت با کارت سرپرست خانوار می شود بگيری. ممنون

 

6576...0918: اين چه عدالتيه كه سود سهام همه اقشار جامعه پرداخت شد به غير از فرهنگيان محترم. اين همه بی حرمتی به فرهنگيان عزيز واقعا چرا؟

 

9164...0918: چرا به کامندان و باز نشستگان کشوری سبد کالا نمی دهید? لطفا پیگیری فرمایید.

 

9581...0919: بیمه های سلامت حتی در درمانگاهای خیریه پذیرش نمی کنند؟ محاسبه ویزیت آزاد (اخذ) میگردد. تقاضا داریم انعکاس دهید. متشکرم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.