به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوازدهم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

4699...0918:می خواستم بگم چرا تراکتور انقدر گران شده است. ما کشاورزان گندم را به نرخ پارسال ارزان فروختیم از کجا باید بیاریم تراکتور به نرخ امسال و آنقدر گران بخریم. لطفا رسیدگی کنید.

 

2778...0913: سه سال است با تاکسی شهری کارمی کنیم هنوز بیمه نیستیم. لطفا پیگیری کنید. ازشهرستان جیرفت کرمان

 

5336...0917: سید خلیل حسینی از صفاشهر یا همان ده بید سابق خواهش می کنم از رحیمی استاندار محترم و اسکندر پور شهردار محترم شیراز از طریق تلویزیون بخواهید یک پل هوایی در دروازه ای قرآن روی خیابان پر رفت و آمد ماشین ها که باعت خطراتی دارد برای عابرین پیاده فکری شود.

 

6023...0919: برای شهر صالحيه و شهرهای اطرافش حدود 5 ساله يک آرامستان ساختند كه يك چهارمش پر شده اما هنوز يک جاده درست ندارد.

 

7672...0912: سامانه پیگیری گوشی های مسافری هنگام تماس با 43891 تقریبا هیچوقت نوبت ندارد. تنها پل ارتباطی هم همین یک شماره هست.

 

1746...0917: لطفا حتما مطرح و پیگیری کنید که چرا مدرسه ها به خصوص دبیرستان ها از هم اکنون به صورت غیر رسمی تعطیل شده است. واقعا حیف . حیف که به مدرسه اهمیت داده نمی شود. پسر من دبیرستانی هست از الان دبیرستان های شیراز تعطیل شده است.

 

5727...0919: بی زحمت یک بار گزارش از خودروسازی بهمن تهیه کنید. B30 ثبت نام کردم، موعد تحویل آذر، در دی ماه تکمیل وجه با قیمت جدید را هم انجام دادم، بیست روز بعد باید ماشین تحویل می داند هنوز نگرفتم، هیچ جا هم جای شکایت نداریم، لطفا گزارش تهیه کنید.

 

0626...0915: به فکر این پیام های همراه اول باشید بنده 17 هزار گوشیم رو شارژ کردم 2 دقیقه نکشید شد  2000تومان از9990 پرسیدم می گویند که 2گیگ رزرو فعال شده است. اگر مردم بسته بخواهند خودشان می خرند.

 

6637...0911: چرا برای آزمایشگاه اعتیاد پایه 2 باید تا بابل بریم چون وسایل و پرسنلش نوشهر و شهرهاى نزديكش ندارند چرا؟!

 

1964...0936: پس تکلیف این کسانی که سبد حمایتی نگرفتند و اعتراض دادن و ثبت نام کردن چی شد همه گرفتن پس ما چی؟

 

7807...0939: کارانه تمام بیمارستان های کشور پرداخته شده به جز بیمارستان شهرستان سنقر و کلیایی، خواهشمند است رسیدگی فرمائید.

 

4436...0990: اسقاط کردن خودروهای فرسوده کار خیلی خوبی است اما ولی خانواده های مستضعفی که یک خودرو قدیمی دارند. قادر به خرید خودرو نو و جدید ندارند چکار کنند? برای وام گرفتن پدرشان در می آید چگونه قسط بدهند? اکثربرنامه های دولت به ضرر مستضعفین است. خواهشمنداست کاری کنید فشارجسمانی و روانی بر روی بدبختان جامعه نیاید.

 

5649...0917: می شود یک گزاش بگیرید از بی تفاوتی به حقوق و معیشت جانبازان امسال یک ریال حقوق ما اضافه نشد. ۵۹۴ هزار تومان به ما می دهند بر چه مبنایی حقوق ما را می دهند. لطفا یک گزارش بگیرید تا سال آینده ما را هم ببینن آخه با این حقوق فقط به ما بی احترامی می شود. یک گزارش بگیرید. ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۱:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
با سلام.
چرا اداره كل اموزش و پرورش شهرستان هاي استان تهران ، اضافه در يافت ماليات بازنشستگان سال 96 شهريار را عليرغم گذشت يك سال و نيم و بي ارزش شدن ان پرداخت نمي كند؟
آخرین اخبار