سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور ۲۶ اسفند به استان بوشهر سفر می‌کند

استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر یکشنبه ۲۶ اسفند میزبان رئیس جمهور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در مراسم افتتاح چهار طرح در شهرستان کنگان، افزود: رئیس جمهور ۲۶ اسفند برای دیدار مردمی و افتتاح طرح‌های نفتی به این استان سفر می‌کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور و هیات همراه از طریق فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: دیدار با مردم استان بوشهر در بندر کنگان، افتتاح طرح‌های نفت و شرکت در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های رئیس جمهوری در سفر به بوشهر است.

گراوند همچنین با اشاره به اینکه چهار طرح در کنگان به بهره‌برداری رسید، افزود: این طر‌ح‌ها شامل دهکده گردشگری کنگان، آبخیزداری بَنَک، خیابان‌های امام حسین ساحلی و ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی کنگان است که برای اجرای آن‌ها ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: شهرستان کنگان ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد و ما از طرح‌ها و برنامه‌ها در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ک

رئیس جمهور یکشنبه مهمان استان بوشهر خواهد بود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سپهدار حیدری خشتی استوار یکم ایثار گر
۱۹:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
سه سال پیش که در مقابل ظلم و ستم و اجحاف به خانواده کوچک ایثارگران شهدا را خدمت خود می دانند کتبی از مدیریت و فرماندار محترم شهرستان تقاضای مساعدت دادم ودر نامه ای که آقای فرماندار محترم شهرستان و معاونت سیاسی او خداوند منان ناظر است حکومت زده شده ام ولیکن اسلام دین حق و کرامت انسانی است و پیروان امام خمینی ره همه ظلم وستم ها مانند اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب کبری سلام الله علیها در مقابل خود می ببینیم