سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از لغو دیدار رده‌بندی لیگ والیبال،

عطایی: بازیکنان دیگر انگیزه کافی برای ادامه لیگ ندارند

سرمربی تیم کاله مارندران گفت: مشکلی با مقام سومی مشترکی که بین تیم کاله و پیام خراسان توافق شده است نداریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از فدراسیون والیبال، با اعلام منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال ایران دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال لغو شد.

پورحسن گفت: با توجه به درخواست تیم‌های پیام خراسان و کاله مازندران مبنی بر اینکه در انجام بازی سوم هیچگونه انگیزه‌ای وجود ندارد و هزینه‌های سنگینی برای دو تیم در بر خواهد داشت و احتمال صدمه دیدن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بسیار زیاد می‌باشد، لذا مسابقات این دو تیم برگزار نخواهد شد.

به این ترتیب دو تیم کاله مازندران و پیام خراسان عنوان سوم مشترک لیگ برتر سال ۱۳۹۷ را کسب کردند.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مشکلی با سومی مشترک با تیم پیام خراسان ندارم، فکر می‌کنم ایده خوبی است، چون بعد از شکست ۲ تیم کاله مازندران و پیام خراسان در مرحله نیم نهایی لیگ امسال، بازیکنان آن روحیه و انگیزه لازم را برای برگزاری بازی رده بندی نداشتند و از باخت در مرحله نیمه نهایی خسته بودند و برگزاری بازی رده بندی در لیگ می‌توانست باعث خستگی بیشتر و مصدومیت آن‌ها شود.

وی تصریح کرد: این اتفاق اولین باری نیست که در لیگ برتر رخ داده است و در گذشته شاهد اجرای چنین اتفاقی بین تیم‌ها بودیم که با موافقت فدراسیون والیبال سومی مشترک بین ۲ تیم حاضر در رده بندی اعلام شود.

عطایی در مورد علت این ت. ۲ صمیم گیری گفت: موضوعات مختلفی باعث شد تا این تصمیم گیری اتخاذ شود که یکسری از این مساِل به تصمیم گیری‌های درونی فدرزاسیون والیبال بر می‌گردد، اما هر چه بود ما از این انتخاب فدراسیون راضی هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من از عملکرد تیم کاله در لیگ امسال راضی هستم و حضور تیم ما در بین چهار تیم برتر لیگ والیبال ۹۷ بسیار برای من ارزشمند بود با توجه به بضاعت و توانایی که داشتیم و هزینه‌هایی که باشگاه کاله برای ما کرد بهترین عملکرد ممکن را از خودمان نشان دادیم.

دیدار‌های فینال از روز پنجشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات عطایی درباره حضور کاله مازندران در لیگ برتر والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.