سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم نامه همکاری فی مابین ادارات کل منابع طبیعی و زندانهای استان زنجان منعقد شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت:در راستای گسترش همکاری ها بین ادارات منابع طبیعی و زندان های استان زنجان در حوزه توسعه فضای سبز و بهره گیری از توانمندی های زندانیان در این زمینه، تفاهم نامه همکاری بین مسئولین ذیربط امضا گردید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  آقاجانلو مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بر اساس این تفاهم نامه و با توجه به اینکه سازمان زندان‌ها در سلطانیه، ابهر و شهرستان زنجان دارای زمین کشاورزی مناسب می‌باشد با همکاری اداره کل منابع طبیعی و بازدید کارشناسان فنی اداره کل از زمین‌های مورد اشاره چنانچه مناسب برای کشت گیاهان دارویی و یا گل محمدی و یا امکان تولید نهال داشته باشد همکاری‌های لازم صورت گیرد.

آقاجانلو افزود: اداره کل منابع طبیعی متعهد می‌گردد تا در صورت درخواست سازمان زندان‌ها و آموزش‌های لازم در خصوص حفاظت از منابع طبیعی و یا روش‌های تکثیر و تولید نهال‌های غیرمثمر و همچنین گیاهان دارویی را به زندانیان ارائه دهد و امکان تامین معیشت برخی از زندانیان در این راستا را فراهم آورد.

 وی تصریح کرد: پس از توانمند شدن زندانیان در خصوص تولید و یا تکثیر و عمل آوری گیاهان دارویی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مساعدت لازم را جهت شناسایی عرصه و محل اجرای این پروژه‌ها را حسب درخواست متقاضیان به عمل آورد.

 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ادامه داد : همچنین بر اساس این تفاهم نامه اداره کل منابع طبیعی متهعد می‌گردد در صورت نیاز از پتانسیل موجود در سازمان جهاد کشاورزی نیز استفاده گردد و  در تهیه اقلام کمک آموزشی از قبیل: بروشور‌های ترویجی و آموزشی و یا کتابچه‌های ترویجی در زمینه منابع طبیعی و گیاهان دارویی و گل محمدی و ... و یا سازمان زندان‌ها همکاری نماید.

وی ادامه داد :کمک‌های کارشناسی و فنی جهت بهره برداری از امکانات کشاورزی سازمان زندان‌ها برای تولید نهال و کشت و پرورش گیاهان دارویی و تامین نهال در حد امکان، برای پروژه‌های سازمان زندانها از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.
 
انتهای پیام/ن

 

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین ادارات کل منابع طبیعی و زندانهای استان زنجان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.