مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به نقش رسانه در راستای حفظ منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: رسانه تاثیر گذارترین منبع برای حفظ و نگهداری از این منابع الهی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به نقش رسانه در حفظ منابع عظیم الهی گفت: رسانه استانی نیز هم پای منابع طبیعی و محیط زیست همواره در تلاش است تا نقشی تاثیر گذار در حفظ این نعمت خدادادی داشته باشد.

وی افزود: واحد خبر، سیما و رادیو در طول سال برای فرهنگ سازی در راستای این مهم برنامه‌های متنوع تولید و پخش می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تاکید به این که کودکان بهترین قشر برای دریافت وانتقال مفاهیم اجتماعی و فرهنگی در جامعه هستند گفت:: باید از ظرفیت برنامه‌های کودک نیز بیش از پیش استفاده کنیم.

لطیفی افزود: مشارکت بین صداو سیما‌ی مرکز زنجان با منابع طبیعی و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌تواند در راستای حل مشکلات جامعه و مذردم موثر باشد.

وی تاکید کرد که منابع طبیعی با تشکیل اتاق فکری می‌تواند از پتانسیل افراد با تجربه این مرکز استفاده کند و نباید صرفا به روز درختکاری بسنده شود.

به گفته لطیفی، صدا و سیمای مرکز زنجان در ایام تعطیلات نوروزی در خصوص پیشگیری از آتش سوزی در طبیعت و جنگل‌ها نیز برنامه‌های متعدد و متنوعی را پخش خواهد کرد.

انتهای پیام /ک


تاکید مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان به نقش رسانه‌ها در حفظ منابع طبیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.