سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۲۰ درصدی جرائم خشن در استان خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرائم خشن در سال جاری خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی پلیس خوزستان مبارزه با جرائم خشن است، گفت: با تلاش، برنامه ریزی، اقدامات اطلاعاتی، توجه به شناسایی و دستگیری عاملان جرائم خشن توسط ماموران پلیس در سطح استان، شاهد کاهش ۲۰ درصدی جرائم خشن در این استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه کشفیات جرائم خشن در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است، افزود: مبارزه پلیس با جرائم خشن ادامه دارد و نیروی انتظامی با عاملان و مجرمان جرائم خشن با جدیت مقابله خواهد کرد.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه در سال جاری، ۹۸ درصد از کل وقوعات جرائم خشن کشف شده، بیان داشت: با کوشش فراوان مأموران نیروی انتظامی استان خوزستان، ۹۰ درصد از سرقت‌های مسلحانه و آدم ربایی نیز کشف شده اند که در این امر با حمایت و پشتیبانی مردم خوب استان و مسئولان خوزستان محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه در ۲ دهه گذشته هیچ سالی مانند امسال مولفه‌های جرائم خشن کاهش نداشته است، اظهار کرد: مقابله پلیس خوزستان با افراد شرور و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی همچنان با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

کاهش جرائم خشن درخوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.