سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مانور سلامت نوروزی به منظور آمادگی سلامت و امنیت غذایی مسافران نوروزی و گردشگرانی که در ایام تعطیلات به شهرستان‌های جنوب استان سفر می‌کنند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد مهران امینی فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: ۷۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین راهی و شهری، پنج بیمارستان و ۱۶ تیم بهداشتی متشکل از بازرسان بهداشت محیط در این طرح به صورت ۲۴ ساعته کار بازرسی از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی و خدمات به مسافران را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مقصد اغلب مسافران و گردشگران به شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان بویژه چابهار است تیم‌های نظارتی و بهداشتی به صورت شبانه روزی و با هماهنگی و آمادگی کامل بطور مستمر از سطح مراکز، اماکن عمومی و بین راهی این مناطق بازدید می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به اهمیت سلامت مسافران در ایام پرتردد تعطیلات نوروزی افزود: بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن بین راهی و ترمینال‌های مسافربری تشدید و بازدید‌های مشترک با ادارات مرتبط انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین بطور همزمان در کل کشور اجرا می‌شود.

امینی فرد اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه‌های بهداشتی موارد را با شماره ۱۹۰ سامانه اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام و گزارش فوق در اسرع وقت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/ع

مانور سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شد

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.