سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف آب برای بانوان زنجانی برگزار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به افزایش مصرف آب در ایام پایانی سال بخاطر انجام سنت پسندیده خانه تکانی کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف با حضور بانوان زنجانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: در اجرای این کمپین علاوه بر بانوان، سازمان‌های مردم نهاد نیز حضور دارند که می‌توان از توان و ایده‌های این سازمان‌ها در راستای مدیریت مصرف در خانواده‌ها استفاده کرد.

وی افزود: توجه به نقش و جایگاه ویژه‌ای که سازمان‌های مردم نهاد در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند از این رو در این کمپین اعضای فعال سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست حضور داشته و آموزش‌های لازم را به مخاطبین ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: خوشبختانه سازمان‌های مردم نهاد روز به روز گسترش یافته و تاثیرگذاری آن در جامعه بیشتر می‌شود و از این رو تلاش می‌شود تا با همکاری این سازمان‌ها که در زمینه آب فعالیت چشمگیری داشته اند بتوانیم فرهنگ مصرف بهینه را به قشر‌های مختلف جامعه آموزش داده و نهادینه کنیم.

جزء قاسمی اضافه کرد: منابع آب در کشور ما محدود می‌باشد و ضروری است این نعمت الهی به درستی استفاده شده و مردم از طریق آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف با ارزش‌های این نعمت حیات بخش بیشتر آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده جهت آموزش و ارتباط مستقیم با بانوان در این کمپین، نسبت به ارائه آموزش‌های لازم توسط کارشناسان اقدام شده و بسته‌های فرهنگی نیز بین آنان توزیع می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

کمپین خانه تکانی و مدیریت مصرف آب

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.