سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۸ درصد کلاس‌های درس خراسان جنوبی نیازمند مقاوم سازی

۴۸ درصد کلاس‌های درس خراسان جنوبی نیازمند مقاوم سازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: هم اکنون در ۴۸ درصد کلاس‌های درس خراسان جنوبی نیازمند مقاوم سازی استان ۱۴ درصد کلاس‌های درس تخریبی و ۴۸ درصد نیازمند بازسازی و مقاوم سازی است.

وی با اشاره به اینکه تجهیز مدارس استان به سیستم گرمایش مرکزی نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است افزود: خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور کشور دارای ۱۷۰ هزار دانش آموز است.

بیکی اظهار کرد: سرانه آموزشی در بیرجند، درمیان و زیرکوه زیر میانگین کشوری است و اگر سالانه ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار داشته باشیم می‌توانیم سرانه آموزشی را در همین وضعیت حفظ کنیم و نیاز است به آموزش توجه ویژه شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: هم اکنون ۳ هزار و ۵۴ کلاس درس خراسان جنوبی برای گرمایش از بخاری‌های نفتی کاربراتوری استفاده می‌کنند و در این زمینه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۴ مدرسه با ۳۲۲ کلاس درس در بیرجند دو نوبته است، گفت: ۱۲۲ مدرسه کانکسی در استان بالای ۱۰ نفر دانش آموز دارد که برای حذف این مدارس ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام /ط ا

دو نوبته بودن ۳۴ مدرسه در بیرجند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.