سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار بوکان در مقابل مس نوین به پیروزی رسید/فرار سردار از سقوط

دیدار تیم‌های فوتبال سردار بوکان و مس نوین کرمان، با نتیجه ۲ بر ۱ به سود سردار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دیدار تیم‌های سردار بوکان و مس نوین کرمان از هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، با نتیجه ۲ بر ۱ به سود سردار به پایان رسید؛ گل‌های سردار را علی رضا صبوری و یکی از بازیکنان مس نوین (گل به خودی) به ثمر رساندند.

خبات آهنگری مدیر اجرایی تیم سردار بوکان در مورد این بازی به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  گفت: سردار در بازی امروز علیرغم عدم حضور هواداران در ورزشگاه به دلیل محرومیت، توانست بازی ایده آلی را از خود به نمایش بگذارد و این سه امتیاز حساس را ازآن خود کند.

این بازی در ورزشگاه خاتم الانبیای بوکان برگزار گردید؛ با این پیروزی، سردار توانست ۵۰ درصد راه را برای بقا در رقابت‌های لیگ دسته دوم طی کند و تا حدودی خیال خود را از بابت سقوط راحت کند آن‌ها در بازی هفته پیش خود برابر شهرداری بم عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند با دریافت چهار گل از تیم حریف نگرانی‌ها را در دل هواداران خود ایجاد کردند.

در این بازی محمد فرامرزی، امیر پارسا، زانیار شهابی، امیرحسین نعمتی، توحید قوجایی، امیر بیات، شهریار شیروند، امین هاشمی، شامان نورمحمدی، سبحان رستمی، امین انصاری، عارف مرادی، حسین حمیدی، مصطفی کریمی، حمزه علی، محمدرضا حقانی، ناصر عبدی و علی صبوری برای تیم فوتبال سردار بوکان به میدان رفتند.

تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می‌کند و در گروه الف. این رقابت‌ها با تیم‌های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
 
انتهای پیام/م
 

پیروزی سردار بوکان مقابل مس نوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.