سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی نژاد: استقلال از تیم حریف بهتر بود/ جو ورزشگاه آزادی فوق العاده است

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: خداراشکر می‌کنم که این فرصت را پیدا کردم تا در جمع جوانان عزیز کشورمان یک بازی فوتبال بسیار خوب را از نزدیک تماشا کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان که برای تماشای دیدار تیم‌های استقلال ایران و العین امارات به ورزشگاه آزادی رفته بود در مورد حضورش در استادیوم و دیدن این بازی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که این فرصت را پیدا کردم تا در جمع جوانان عزیز کشورمان یک بازی فوتبال بسیار خوب را از نزدیک تماشا کنم. خوشبختانه بازی بسیار خوبی بود همه دوست داشتیم استقلال این دیدار را پیروز شود و واقعا در طول بازی از تیم حریف بهتر بود. بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و فداکاری کردند.

او ادامه داد: آثار روانی چند وقت اخیر که ناشی از خستگی بازیکنان و شسکت ۳ بر صفر بود از بین رفت و در بازی‌های آسیایی آینده قطعا این تیم بهتر خواهد شد.

احمدی نژاد در مورد دیگر تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدواریم دیگر نماینده‌های کشورمان در آسیا به مانند شب گذشته که تیم ذوب آهن اصفهان به پیروزی رسید نتیجه خوبی بگیرند. مطمئنم تیم‌های ما از گروه خود صعود خواهند کرد. جوانان از تیم‌ها حمایت کنند.

او در مورد عملکرد فدراسیون فوتبال و فشردگی بازی‌های تیم‌های آسیایی گفت: مسئولان فدراسیون در حال زحمت کشیدن هستند و می‌دانیم این تنظیم کردن‌ها کار سختی است، من خودم اجرایی بوده ام. از مسئولان درخواست می‌کنم فشردگی بازی‌های نمایندگان آسیایی مان را کمتر کنند، چون هر تیمی به آسیا می‌رود دیگر نماینده ایران محسوب می‌شود. دیدیم در این بازی آسیایی چه جمع عظیمی آمده بودند.

احمدی نژاد در مورد جو ورزشگاه آزادی بیان کرد: خیلی خوب بود جزو یکی از بهترین جو‌ها است. جمع انسانی باید با نشاط باشد و جو ورزشگاه آزادی هم بسیار عالی بود. طرفداران تا لحظه آخر تشویق کردند و کمی بد شانسی هم آوردیم.

او در مورد عملکرد بخش امنیتی ورزشگاه گفت: در بخش امنیتی نیز بسیار زحمت می‌کشند و دستشان درد نکند. مدیریت خوبی انجام می‌شود بالاخره ۶۰، ۷۰ هزار نفر می‌آیند و می‌روند. ترافیک را تنظیم می‌کنند و داخل محدوده را نیز کنترل می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

 احمدی‌نژاد تماشاگر ویژه دیدار تیم‌های استقلال - العین

درگیری محافظان احمدی نژاد با یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی

بهترین بازیکن دیدار استقلال و العین مشخص شد


انتهای پیام/

صحبت های احمدی نژاد پس از دیدار مقابل استقلال ایران و العین امارات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.