سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش فاصله مردم و مسئولان اولویت اول دستگاه های اجرایی

استاندار مازندران در جریان سفر و ملاقات مردمی در آمل گفت: رفتن به میان مردم اولویت نخست مدیران دستگاه های اجرایی استان باید باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زادگان استاندار مازندران با بیان اینکه اساسی‌ترین موضوعات در این ملاقات‌ها حل موانع و مشکلات مردمی، اداری، اشتغال و معیشتی مردم است،گفت: در این دیدار سعی شده با توانایی‌های لازم مشکلات مردم حل شده و با حضور مدیران کل در دستگاه‌های اجرایی مرتبط ارجاع داده شود.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف از این ملاقات مردمی حفظ کرامت مردم و رضایت آن‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی است گفت: ما مردم خوبی داریم و نیاز است تا مشکلات آن‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد.

استاندار مازندران گفت: در ساعات اولیه این ملاقات تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشتند و پاسخگوی مکاتبات مردمی بودند، اگر در این امر درخواستی یا مکاتبه‌ای انجام نشد از مردم این شهرستان عذرخواهی می‌کنیم.

حسین زادگان افزود با بیان اینکه تاکنون به سایر شهرستان‌های استان هم سفر کرده است گفت:علاوه بر این ملاقات‌ها، استانداری سامانه هایی،چون سامد، نمتا برای ارتباط با مردم راه اندازی کرده است تا این ارتباطات گسترده‌تر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه مهمترین دستورالعمل دولت تکریم مردم و توجه جدی به ملاقات مردمی است افزود:بنابراین در این راستا این ملاقات بخشی در ادارات و بخشی به صورت میدانی انجام می‌شود.

حسین زادگان گفت: با بیان اینکه اگر در برخی از موارد حضور مردم در این ملاقات‌ها با دستگاه‌های اجرایی زیاد است دلیل بر ناکارآمدی یا بیمار بودن آن دستگاه نیست گفت:  با وجود ۲۰۰ روستا در استان اگر بخواهیم همه مشکلات آن‌ها به طور کامل حل شود نیاز به مساعدت و تامین اعتبار است.

انتهای پیام/آ
 


ملاقات مردمی استاندار با مردم آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.