سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵ درصدی اعتبارات عمرانی در بودجه شهرداری سال آینده

سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: میزان افزایش هزینه‌های جاری شهرداری در سال آینده ١٨.٨ درصد محاسبه شده و اعتبارات بخش عمرانی نیز کاهش ٥ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نواب قائدی سخنگوی شورای شهر شیراز با بیان اینکه بودجه سال ٩٨ شهرداری این کلانشهر نظارت پذیر و برخوردار از انضباط بودجه‌ای و مالی است، گفت: این بودجه دارای ١٠ تبصره و ٨٣ تکلیف است.

وی با بیان اینکه بودجه سال ٩٨ شهرداری شیراز با رقم سه هزار و ٢٢٨ میلیارد تومان بسته شد، عنوان کرد: ٩٣٢ میلیارد تومان از این بودجه به بخش هزینه‌های جاری و مابقی در بخش عمرانی هزینه خواهد شد.

قائدی افزود: میزان افزایش هزینه‌های جاری شهرداری در سال آینده ١٨.٨ درصد است و اعتبارات بخش عمرانی کاهش ٥ درصدی را نشان می‌دهد.

سخنگوی شورای شهر شیراز با بیان اینکه در بودجه شهرداری نخستین برش برنامه پنج ساله سوم این کلانشهر براساس شاخص‌های تعریف شده، لحاظ شده، گفت: ٢٦٦ پروژه در حوزه عمرانی تعریف شده که مطالعات تراموا، احیای میدان توپخانه با طراحی و تملک مجموعه زندیه و بازنگری در طراحی محور عرفان از جمله پروژه‌های شاخص پیشنهادی شورای در بودجه است.

قائدی رویکرد بودجه سال ٩٨ را فرهنگی، اجتماعی و انسان محوری اعلام کرد و گفت: همه پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز دارای پیوست فرهنگی و همراه با مهندسی ارزش خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه عمرانی شهرداری تعطیل نخواهد شد، یادآور شد: تنها پروژه عمرانی تقاطع قصردشت از دستور کار خارج شده و تملک باغ مینو و مجموعه شهر و روستا از تکالیف شهرداری در قالب بودجه ٩٨ دیده شده است.
انتهای پیام/چ

کاهش اعتبارات عمرانی در بودجه شهرداری سال آینده

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.