سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی: کشتی، ورزش ملی ما است و باید حرف اول را در دنیا بزند

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: از بچگی کشتی را دوست داشتم و باید ورزش ملی ما بتواند حرف اول را در دنیا بزند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی دایی درباره حضورش در تمرین تیم ملی کشتی آزاد ایران بیان کرد: خیلی خوشحالم قهرمان های کشتی ایران را از نزدیک دیدم. همه آنها از دوستان من هستند. با مربیان تیم ملی کشتی رفاقت دیرینه ای دارم  و وظیفه خودم دانستم افرادی که افتخارآفرین بوده و می خواهند افتخارهای دیگری برای مملکتمان کسب کنند ببینم. یک بار در سال های پیش به خانه کشتی آمده ام و  خیلی دلم می خواست یک بار دیگر چنین کاری انجام بدهم. همیشه سعی کرده ام این ارتباطم با اهالی کشتی حفظ شود.

او ادامه داد: از طرفداران کشتی هستم. متاسفانه چندان نمی توانم به سالن های کشتی بروم و مسابقات بین المللی ای که در کشورمان برگزار می شود ببینم اما یکی از طرفداران پر و پا قرص کشتی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی هستم.

دایی درباره خاطراتش از کشتی ایران اظهار داشت: از زمان بچگی ام کشتی های برادران محبی و مرحوم علیرضا سلیمانی را به یاد دارم. اکنون هم با کشتی های یزدانی و بچه های دیگر خاطره داریم و از دیدن مسابقات آنها لذت می‌بریم. از بچگی کشتی را دوست داشته و نتایج کشتی گیرانمان را پیگیری می کردم. انشاالله ورزش ملی ما بتواند حرف اول را در دنیا بزند.

آقای گل فوتبال ملی جهان درباره ارزیابی اش از وضعیت فدراسیون بلاتکلیف کشتی بیان کرد: انشاالله هرچه سریع تر تمام این بلاتکلیفی ها تمام شود چراکه ضربه این موضوع را ورزش می بیند. چه فوتبال باشد و چه کشتی. انشاالله هرچه سریع تر افرادی راس کار بیایند که دلشان برای ورزش کشتی بسوزد و قلبشان برای آن بتپد تا بتوانیم تیم خوبی را به رقابت های المپیک، جهانی و رده های پایه اعزام کنیم.

دایی درباره اینکه به نظر می رسد رسول خادم پس از سال ها زحمت برای فدراسیون کشتی به شکل نامناسبی از این فدراسیون جدا شده است، بیان کرد:  به دلیل اینکه در جزئیات کار نیستم نمی توانم نظر خاصی بدهم تمام اهالی کشتی  برای ما محترم هستند و باید احترام تمام افرادی که سال ها برای کشتی زحمت کشیده اند حفظ شود. با این وجود به دلیل اینکه در جزئیات اتفاق های مربوط به فدراسیون کشتی نیستم نمی توانم حرف خاصی بزنم.


بیشتر بخوانید

دایی: قطبی جنبه باخت ندارد/ برخی‌ها با خوب حرف زدن همه را فریب می‌دهند

دایی: اگر من هم شعر‌های حافظ و سعدی بخوانم باشخصیت هستم/ فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی با من صحبت نکرده است


انتهای پیام/

اظهارات علی دایی درباره وضعیت فدراسیون کشتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.