سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۵۰ هزار اصله نهال در خراسان جنوبی

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری درمیان گفت: ۲۵۰ هزار اصله نهال تولیدی نهالستان منابع طبیعی این شهرستان به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در استان خراسان جنوبی توزیع شده است.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری درمیان گفت: از این تعداد ۷۵ هزار نهال در این شهرستان در حال توزیع است.

وی افزود: کاج، ارغوان، آسماندار، اقاقیا، زیتون تلخ، زبان گنجشگ، سرو خمره ای، کاج، سنجد، بادامشک و بنه را از جمله نهال‌های تولیدی در نهالستان شهرستان درمیان ذکر کرد.

مرادی با اشاره به اینکه مساحت نهالستان این اداره ۳۴ هکتار است که در هفت هکتار آن عملیات پرورش نهال در حال انجام استاظهار کرد: نهالستان این اداره از مراکز عمده تولید نهال جنگلی و مرتعی در خراسان جنوبی است و متقاضیان نهال می‌توانند با مراجعه به اداره منابع طبیعی نسبت به دریافت نهال اقدام کنند.

 مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری درمیان ادامه داد: از ابتدای امسال سه بند خاکی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در روستا‌های نگینان، بورنگ و علی آباد فرهنگ احداث شده و در حال حاضر نیز ۲ بند خاکی در روستا‌های تخویج و کماچی با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان در دست اجرا است.

وی گفت: عملیات نهال کاری در ۳۵ هکتار از مراتع روستا‌های نوغاب و هندوالان با اعتبار ۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ترسیب کربن در حال انجام است.

مرادی دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه، توزیع نهال رایگان، کاشت نهال در منزل پدران شهدا، دیدار با مردم، برگزاری میز خدمت و مسابقات ورزشی و فرهنگی را از مهمترین برنامه‌های هفته منابع طبیعی این شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام / ط آ

توزیع ۲۵۰ هزار اصله نهال در خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.