سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احدی: قول کسب ۴ سهمیه المپیک را می‌دهیم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: هدف ما کسب سهمیه المپیک است و ما قول کسب ۴ سهمیه المپیک را می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عملکرد مثبت ملی پوشان  تیم ملی امید بوکس در جام مکران به میزبانی منطقه آزاد چابهار شائبه‌ای مبنی بر اعزام تیم ملی امید به جای تیم ملی بزرگسالان به قهرمانی آسیا تایلند به وجود آمده است.

مدت ها است که تعدادی از ملی پوشان رده بزرگسالان زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم ملی و کادر فنی بوکس در حال تمرین هستند. تیم ملی حدود ۱۰ اردوی تدارکاتی شرکت کرده است و توقع می‌رود در قهرمانی آسیا تایلند روند ناکامی‌های بوکس کشورمان متوقف شود. مهمترین اتفاقی که باید در بوکس رقم خورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

تیم ملی بوکس تا المپیک ۲۰۲۰ حدود یک سال فرصت دارد تا سهمیه کسب کند. یک سال زمان کمی نیست و نباید فرصت سوزی شود. بازیکنانی مثل امید احمدی صفا، سجاد کاظم زاده، شاهین موسوی و... از نفراتی هستند که مدت ها در تیم ملی حضور دارند و به پختگی کامل رسیده اند و  می توانند با حمایت های لازم  مدال قهرمانی آسیا را کسب کردند. البته باید این را نیز در نظر گرفت که اگر تیم ملی امید با تریکب کامل به قهرمانی آسیا تایلند اعزام شود تیم ملی بزرگسالان شانس کسب مدال را از دست می‌دهد.

نکته دیگری که وجود دارد این است که تا به الان در رده‌ی بزرگسالان در وزن ۹۱ کیلوگرم بوکسور قوی مشاهده نکرده ایم و احتمال اینکه پوریا امیری در وزن ۹۱ کیلوگرم از تیم ملی امید به قهرمانی آسیا اعزام شود بسیار زیاد است. پوریا امیری در جام مکران توانست عنوان سوم این رقابت را کسب کند.فدراسیون و کادرفنی تیم ملی بوکس باید تمام تلاش خود را کنند تا نتیجه نگرفتن در رقابت‌های مهم امری عادی محسوب نشود. تا پیش از این گفته می‌شد که کادر فدراسیون نو پا است، اما اکنون بیش از یک سال از مدیریت این فدراسیون می‌گذر و توقه می‌رود که نتایج قابل قبولی در مسابقات پیش رو کسب شود.

در این راستا اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: قرار است در بازی‌های قهرمانی آسیا ترکیبی از تیم ملی امید و بزرگسالان را اعزام کنیم. فعلا لیست نهایی بازیکنان اعزامی بسته نشده است و دوشنبه لیست نهایی را اعلام خواهیم کرد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین‌ها را به مسابقات اعزام کنیم. چهار نفر از  اعضای تیم ملی امید  جزو بهترین‌ها هستند، اما باید منتظر اعلام لیست نهایی ماند.

او در پایان گفت: امکان دارد با انگیزه‌ای که تیم ملی امید دارند ملی پوشان بزرگسال در ادامه احساس خطر کنند و تلاششان را بیشتر کنند. ما هدفمان کسب سهمیه المپیک است و قول ۳ یا ۴ سهمیه المپیک را می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:

استکی: فرجی با پاچه خواری مربی تیم ملی بوکس شده است

احدی: تیم ملی بوکس امید کشورمان در جام مکران درخشید

دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با مسئولان بوکس کشورمان


انتهای پیام/

اظهارات احدی درباره مسابقات بوکس المپیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.