سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدام نمایش‌های در سال ۹۷ کم فروش‌ترین بودند؟

در این گزارش به معرفی نمایش‌هایی که در سال ۹۷ میزان فروش کمتری داشته اند، می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال ۹۷ شاهد اجرای نمایش‌های متنوعی بودیم که هر کدام مخاطبان خود را داشتند. برخی نمایش‌ها تماشاگران را تا انتهای نمایش مجذوب خود کرده و برخی دیگر تماشاگران خود را در میانه نمایش از دست می‌دهند و البته برخی از نمایش‌ها حامی مالی نداشته و این موضوع در تبلیغات و فروش آن‌ها موثر شده است.

ما در این گزارش به معرفی کم فروش‌ترین نمایش‌های سال ۹۷ در سالن‌های دولتی می‌پردازیم.

نمایش «نیرنگ اورنگ»

نمایش « نیرنگ اورنگ» به نویسندگی سید هاشم‌خان شافع و  کارگردانی مرتضی بزرگ‌زادگان در تماشاخانه سنگلج  به اجرا پرداخت. این نمایش با تعداد ۶۹۶ تماشاگر توانست میزان ۳۵ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال به فروش برسد.

نمایش «عکس خانوادگی»

نمایش « عکس خانوادگی» به نویسندگی  محمود استاد محمد و کارگردانی رضا بهرامی در تماشاخانه سنگلج به اجرا پردخت. این نمایش با تعداد ۱۷۸ تماشاگر توانست میزان ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال به فروش برسد.

نمایش«پرتی»

نمایش «پرتی» به نویسندگی رسول کاهانی و کارگردانی بهار رضی زاده در پلاتو اجرا تئاترشهر به اجرا پرداخت . این نمایش با تعداد ۱۳ اجرا و ۴۳۵ تماشاگر توانست میزان ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به فروش برسد.

نمایش «تصادف قطار»

نمایش «تصادف قطار» اثری از تورنتون وایلدر و کارگردانی شقایق فتحی در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به اجرا پرداخت . این نمایش با تعداد ۱۴ اجرا و ۴۹۱ تماشاگر توانست میزان ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال به فروش برسد.

نمایش «نقل عاشقی»

نمایش «نقل عاشقی» به نویسندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به اجرا پرداخت. این نمایش با تعداد ۹ اجرا و ۱۳۳ تماشاگر توانست میزان ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال به فروش برسد.

نمایش «خاتون»

نمایش «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی حسین عالم بخش در سالن اصلی تئاتر شهر به اجرا پرداخت. این نمایش با تعداد ۲۰ اجرا و ۱۰۰۲۷ تماشاگر توانست میزان ۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به فروش برسد.

نمایش «ابوالهول»

نمایش «ابوالهول» به نویسندگی علی شمس و کارگردانی داود پورحمزه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به اجرا پرداخت. این نمایش با تعداد ۱۵ اجرا و ۴۵۷ تماشاگر توانست میزان ۴۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به فروش برسد.

نمایش«ایستگاه ابری»

نمایش«ایستگاه ابری» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کلاهچیان در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به اجرا پرداخت. این نمایش با تعداد ۱۵ اجرا توانست میزان ۳۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به فروش برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.