سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوبکر بغدادی در بازداشت ارتش آمریکا + تصویر

روزنامه ینی شفق ترکیه نوشت اطلاعات منابع خبری حاکی از آن است که ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، در حال حاضر در بازداشت ارتش آمریکا قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق»، سازمان جاسوسی آمریکا، سیا، به عنوان بخشی از عملیات پوششی برای خارج کردن تروریست‌ها از منطقه، دست‌کم به ۱۴۰ نفر از عناصر داعش هویت، اسم و گذرنامه جدید اعطا کرده است.

سیا دست‌کم دو هزار تروریست داعشی را در اردوگاهی که متعلق به حزب کارگران کردستان بود مورد بازجویی قرار داد و در نهایت از میان آن‌ها ۱۴۰ نفر مدارک شناسایی جدید دریافت کردند. بنا به این گزارش، بازجویی‌ها در «ایستگاه‌های ویژه بازجویی» که آمریکا در سوریه و عراق برپا کرده است صورت می‌گیرد. علاوه بر آمریکا، عوامل اطلاعاتی فرانسه، اسرائیل و انگلیس نیز با تروریست‌های داعش در عراق و سوریه دیدار می‌کنند.

ینی شفق در ادامه نوشت: این ایستگاه‌ها به شدت توسط ارتش آمریکا حفاظت می‌شود و غیرنظامیان به هیچ عنوان اجازه ورود به آنها را ندارند؛ زیرا سیا در حال حاضر نیز در آنجا در حال بازجویی عناصر «ویژه» داعش است.

بنا به اطلاعاتی که روزنامه ترکیه‌ای ینی شفق به دست آورده است ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، در حال حاضر در بازداشت ارتش آمریکاست. تصاویر ثبت شده از این تروریست فراری در یکی از خودرو‌های زرهی آمریکا این ادعا را تایید می‌کند.

جنگ داخلی سوریه از سال ۲۰۱۱ آغاز شد که در پی آن صد‌ها هزار غیرنظامی کشته و یا آواره شدند. سال گذشته میلادی داعش در سوریه شکست خورد و در حال حاضر تنها دو درصد از خاک این کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
علی صرفی
۲۱:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
مرگ برآمریکا مرگ براسرائیل مرگ برانگلیس مرگ برآلمان مرگ برآل سعود سقوط مرگ برشوروی مرگ برداعش مرگ برتمام تک تک دشمنان همه اینهافیلم بخداکه همش دروغ ابوبکربغدای باگروهش محاصره شده بودن درحال به درک واصل شدن بودن که به جهنم بروندهمین آمریکاباهلی کوپتردرجاهلی بردشون کردلعنت لعنت لعنت لعنت لعنت برکسانیکه این گروه راساختن لعنت مرگ برتمام کشورهاییکه حمایتشان میکندساپورتشان میکندجنگ خواهدشدصددرصدجنگ خواهدشدحالادیریازودحتماحتماحتماحتماجنگ میشودآمریکاازمااعصبانی باش وازاین اعصبانیت بمیر ماآمریکارازیرپاله میکنیم اسرائیل بایدبایدبایدبایدبایدازصحنه روزگارمحوشودالهی انشاالله پیروزی بامسلمانان وشیعیان است
سمیع
۱۵:۲۴ ۰۳ فروردين ۱۳۹۸
ترس امریکا از بن لادن دوم......
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
مگه نمرده بود؟ پس کی بود کشته شده بود؟
سید رضا
۱۲:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
بازداشت چیه ؟ این که از خودشونه امریکا !!
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
بغدادی خیلی شکسته تر از این جوون است.
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
آمریکا لونه همه جور جوونوری هست
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
بزنید یه موشک روش تا له بشه مرگ بر داعش و امریکا
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
از این فاصله مشخص نیست خودش باشه
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
البغدادی نیست که کسی دیگس