سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار فعالیت‌های واحد‌های آموزشی تا پایان اسفند

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: همه واحد‌های آموزشی تا پایان اسفند فعالیت خود را استمرار دهند.

مختار نیک مقام مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: در روز‌های پایانی اسفند ماه میزبان بازرسان استانی در منطقه خواهیم بود و مدیران همه آموزشگاه‌ها در استمرار فعالیت‌های آموزشی به ویژه ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود:اولویت اول کاری مقطع متوسطه دوم را افزایش منطقی و اصولی میانگین و درصد قبولی دانش آموزان در آزمون‌های نهایی است و کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی مدارس متوسطه دوم با بهره گیری از کلاس‌های تقویتی و حضور خیرین آموزشی از جمله راهکار‌های موثر در جهت بالا بردن درصد قبولی دانش آموزان خواهد بود.

نیک مقام عنوان کرد: استفاده درست از آزمون‌های علوی و کنکور آزمایشی نقش تعیین کننده‌ای در بسط عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار از امکانات کمک آموزشی دارد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: طی ۶ ماه گذشته یکی از فعالیت‌های خوبی که در مدارس انجام شد برگزاری یادواره‌های شهدا و معرفی آنان به دانش آموزان بود، اما مدیران در برگزاری این یادواره‌ها از اولویت‌های درسی و برنامه کلاسی دانش آموزان غافل نشوند.

مختار نیک مقام ادامه داد: همه مدیران مدارس متوسطه دوم توجه داشته باشند که عدم حضور دانش آموزان در آزمون‌های نهایی پایانی به شدت آسیب زاست و فرصت حضور دانش آموزان در دانشگاه را کاهش می‌دهد لذا با بهره گیری از ظرفیت مشاوران در آموزشگاه ها، زمینه حضور حداکثری دانش آموزان را در آزمون‌های نهایی نوبت دوم فراهم کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از تلاش‌های مدیران برتر در پاسخ گویی به مکاتبات اداری و برگزاری منظم کنکور‌ها و طرح‌های آموزشی تقدیر شد.

انتهای پیام/م

تاپایان اسفند ماه مدارس دایراند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.