سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار پلیس در چهارشنبه آخر سال

پلیس فتا در خصوص چهارشنبه آخر سال هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حبیب اله رجبلی رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: در روز‌های پایانی سال شاهد افزایش تخلفات انجام شده در فضای مجازی با موضوع ساخت، تهیه و خرید و فروش مواد محترقه هستیم که شهروندان باید توصیه‌های پلیس را در این خصوص جدی بگیرند.

وی بیان کرد: والدین باید همواره به عنوان صمیمی‌ترین دوست فرزندان خود  را هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی همراهی کرده و برای انجام فعالیت‌های بی‌خطر در این روز و لذت بردن از این جشن کهن، بدون هیچ گونه آسیبی موارد لازم را به آن‌ها گوشزد کنند.

سرهنگ رجبلی تصریح کرد: برخی از سایت‌ها در زمینه آموزش طرز تهیه و ساخت بمب و مواد محترقه فعالیت می‌کنند که بار‌ها شاهد وقوع حوادث ناگوار در این خصوص بوده‌ایم.

رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: خانواده‌ها باید دقت داشته باشند کودکان با استفاده از این سایت‌ها به دنبال ساخت مواد محترقه خطرناک نباشند و در دام کلاهبرداران و سودجویان گرفتار نشوند.

وی سایت پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) را به عنوان راه ارتباطی با پلیس برشمرد و اظهار کرد: شهروندان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در فضای مجازی می‌توانند آن را از طریق قسمت ارتباطات مردمی این سایت گزارش کنند.

انتهای پیام/ت

هشدار پلیس فتا در خصوص چهارشنبه آخر سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.