سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۴۸۰ مسجد در سطح استان اصفهان برای برگزاری مراسم اعتکاف

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت:۴۸۰ مسجد در سطح استان اصفهان، آمادگی پذیرش ۸۰ هزار معتکف را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام حسن بابایی مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به نزدیک شدن مراسم معنوی اعتکاف، اظهار داشت: ۴۸۰ مسجد در سطح استان اصفهان، آمادگی پذیرش ۸۰ هزار معتکف را دارد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۲۸ اسفند به صورت الکترونیکی برای شرکت در این مراسم معنوی به نشانی akefin.com مراجعه کنند و ضمن ثبت‌نام از اسامی و نشانی مساجد و همچنین ظرفیت پذیرش آن‌ها آگاه شوند.

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در اعتکاف قبلی، ۴۸۰ مسجد در مراسم معنوی اعتکاف میزبان ۴۲ هزار معتکف در سراسر استان بودند که این میزان نسبت به سال‌های قبل ۳۶ درصد کاهش داشت.

وی ادامه داد: مساجد اعلام شده در صورتی که ظرفیتشان تکمیل شود، مراسم اعتکاف در آن‌ها برگزار می‌شود، اما اگر تعداد ثبت‌نامی‌ها کم باشد و به حد نصاب ۳۰ الی ۴۰ نفری نرسد، مراسم در مسجد همجوار برگزار می‌شود. 

 
بابایی تصریح کرد: به دلیل تقارن مراسم اعتکاف با روز‌های اول سال جدید و اعتقاد مردم برای حضور در بقاع متبرکه و مساجد، احتمال می‌رود، تعداد ثبت‌نام کنندگان افزایش داشته باشد. 
 
انتهای پیام/م 
 

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.