سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشان پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» را کلید زد

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» را اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدمسعود چایچی.مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه ما آتش نشانان در سراسر کشور به برگزاری جشن و شادی مردم عزیز احترام می‌گذاریم و همیشه و در همه جا در خدمت مردم بوده و هستیم گفت:، اما خواست تمامی آتش نشانان کشور این است که مردم یک چهارشنبه آخرسال سنتی و ایمن را پشت سر بگذارند تا ان شاءالله به سلامت سرسفره هفت سین در کنار خانواده خود عید نوروز را آغاز کنند.
 
وی افزود: امیدواریم با برگزاری چهارشنبه سوری ایمن شاهد کاهش حوادث جانی قطع عضو و خسارات مالی در کشور و بویژه در شهر کاشان باشیم.
چایچی، از شهروندان درخواست کرد به احترام شهدای آتش نشان در سطح کشور همیار و همگام با آتش نشانان غیور و فداکار باشند.
وی، توزیع پوستر‌ها و بنر‌های حاوی تصاویر و نکات ایمنی در خصوص چهار شنبه سوری را در سطح شهر و مدارس کاشان توسط سازمان آتش نشانی یادآورشد و گفت: از همه فرهیختگان، دانشگاهیان، دانش آموزان، اصناف، ادارات دولتی و غیر دولتی، نهاد‌های مردمی و همه مردم شریف و بزرگوار درکاشان دعوت کرد به حضور پررنگ در «پویش نه به چهارشنبه سوری خطرناک» بپیوندند.
 
به گفته وی، درخواست سازمان آتش نشانی از مردم قدر شناس که همیشه یار و همراه آتش نشانان بوده و هستند این است که در راستای کاهش حوادت احتمالی در این برنامه با گفتن نه به چهارشنبه سوری خطرناک همسو با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی باشند.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، از اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و فعالان فضای مجازی درخواست کرد برای تشویق و ترغیب مردم در پیوستن به پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در راستای کمک به این سازمان و همچنین در جهت کاهش حوادث احتمالی و فرهنگ سازی شهر ایمن و مشارکت شهروندان مشارکت فعال داشته باشند.

شایان ذکر است کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در سطح کشور و با هدف شهر ایمن با مشارکت شهروندان برگزار می‌گردد.
 
انتهای پیام/م 
 

پاسخ منفی کاشانی ها به چهارشنبه سوری خطرناک

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.