سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۲ هزار میلیاردی شرکت‌ های صنعتی در قشم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم از حجم سرمایه گذاری دو هزار و ۷۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در دو شهرک صنعتی تولا و فجر این منطقه آزاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، محمد مهدی برنجی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بخش خصوصی دو هزار و ۷۰ میلیارد ریال  در دو شهرک صنعتی تولا و فجر این منطقه سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: ۱۱ شرکت بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه‌های مختلف اقدام به این میزان سرمایه گذاری کرده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم گفت:هر یک از این ۱۱ شرکت به طور متوسط حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

محمد مهدی برنجی افزود: پیش بینی می‌شود این تعداد شرکت تولیدی تا پایان سال ۹۸ به جمع شرکت‌های فعال در قشم اضافه شوند.

وی گفت: این شرکت‌ها با فعالیت در زمینه صنایع تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، ماهی خُشک، لوازم یکبار مصرف پزشکی (کاور کفش، کلاه، دستکش)، و تولید موتور زمینی به موتور دریایی حدود ۴۵۰ فرصت شغلی مستقیم جدید را برای جویندگان کار در این منطقه آزاد فراهم می‌کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سازمان منطقه آزاد قشم افزود:بیشتر این واحد‌ها در نیمه اول سال ۹۸ و تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسند و شمار شرکت‌های فعال تولیدی – صنعتی در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد قشم به بیش از ۲۰۰ واحد افزایش می‌یابد.

 برنجی گفت: با آغاز فعالیت این ۱۱ شرکت، شمار نیرو‌های فعال در شهرک‌های صنعتی قشم نیزبه بیش از ۵ هزار نفر خواهد رسید.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده و با وجود فعالیت سازمان منطقه آزاد و استفاده از قوانین و مقررات ویژه این سازمان، سرمایه گذارانی از داخل و خارج کشور در بخش‌های مختلف صنعتی این منطقه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ف

سرمایه گذاری شرکت‌ های صنعتی در قشم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.