سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانش آموزان ملایری به اردوی راهیان نور

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر گفت: در سال جاری یک هزار و ۱۱۴ دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مرتضی زنگنه، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: اردو‌های راهیان نور حرکتی فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با هشت سال دفاع مقدس و فداکاری شهدا و ایثارگران کشور است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری نیز اردو‌های راهیان نور در  شهرستان در حال برگزاری است گفت: در این زمینه گروه‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشجویی و اقشار مختلف به این اردو‌ها اعزام شدند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ملایر از اعزام یک هزار و ۱۱۴ دانش‌آموز دختر و پسر ملایری در سال جاری به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۸۴ دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب و بقیه نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

زنگنه با اشاره به اینکه ۵۵۰ دانشجوی ملایری در روز‌های پایانی سال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، گفت: در این زمینه در دو مرحله از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه دانشجویان به مناطق جنوب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از ۱۴ تا ۱۸ اسفند ماه ۲۰۰ دانشجوی پسر و از ۱۸ تا ۲۱ اسفندماه نیز ۳۵۰ دانشجوی دختر به این مناطق اعزام می‌شوند، یادآور شد: این دانشجویان از دانشگاه‌های ملی، آزاد و پیام نور هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام ۱۸۰ نفر از اقشار مختلف مردم ملایر در قالب بسیج محلات به اردو‌های راهیان نور در ایام نوروز خبر داد و افزود: این افراد در قالب چهار اتوبوس به مدت ۴ روز به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

زنگنه ادامه داد: سهمیه امسال ما در راهیان نور ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بوده که با اعزام آخرین گروه در ایام نوروز اردو‌های راهیان نور امسال به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اعزام ۵۵۰ دانشجوی ملایری به مناطق عملیاتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.