سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر یکی از سه مقصد گردشگری نوروز در کشور

استاندار بوشهر گفت: بوشهر یکی از سه مقصد گردشگری نوروز در کشور است و هر سال در تعطیلات نوروز، چند برابر جمعیت بوشهر، گردشگر وارد استان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در نوروز گذشته بیش از ۹۰ درصد از گردشگران از خدمات ارائه شده رضایت و ۹۳ درصد از گردشگران تمایل داشتند دوباره به استان بوشهر سفر کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری در استان بوشهر توسعه یافته است افزود: طرح توریسم ۲۰۲۲ از جمله طرح‌هایی است که امسال اجرای آن آغاز شد و در این زمینه در شهر‌ها روستا‌ها و مناطق عشایری زیرساخت‌های گردشگری، اقامتی و پذیرایی از مسافران فراهم شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش ظرفیت هتلها و مهمان‌پذیر‌ها در این استان، ادامه داد: برای توسعه سرمایه گذاری در بخش گردشگری باید موانع اداری برداشته شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گره‌گشای مشکلات در بخش سرمایه‌گذاری به ویژه در بخش گردشگری باشند.

گراوند با بیان اینکه ارزش طرح‌های گردشگری از نفت و ذخائردیگر بیشتر است، بیان کرد: استان بوشهر ۷ ماه از سال دارای بهترین آب و هوا برای گردشگری است که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

او از ساخت بزرگراه عسلویه به هرمزگان خبر داد و توسعه راه‌ها را یکی از برنامه‎های استان خواند.

استاندار بوشهر نظارت بر قیمت کالاها و خدمات، تامین آب، برق و همه خدمات مورد نیاز گردشگران و ساماندهی خانه‌های مبله تاکید کرد.

گراوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به واگذاری دهکده گردشگری بوشهر به شهرداری، عنوان کرد: اجرای فاز دوم دهکده گردشگری در دستور کار شهرداری بوشهر در سال آینده قرار دارد.

وی با بیان اینکه زیرسازی‌های فضای شهری نسبت به گذشته افزایش یافته است، از شهرداران تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

بیش از ۹۰ درصد گردشگران نوروز گذشته از خدمات ارائه شده در بوشهر رضایت داشتند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.